  • 11. Data: 2005-04-13 10:27:45
    Temat: Re: [---]Karta kodow
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A w mBanku mozna zamowic nawet 5 kart hasel jednorazowych za 1 razem.
    > Tylko zastanawia mnie, czemu jak zamowilem 3 karty, to dostalem je w 3
    > osobnych listach ;-)

    Nic w tym dziwnego,
    linia technologiczna produkcji i wysyłki kodów nie jest przystosowana
    do pakowania kilku kart kodów do jednej koperty,
    a ręcznie nikt tego nie będzie robił, bo za drogo...

  • 12. Data: 2005-04-13 10:55:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-04-13 12:27:
    [...]

    > Nic w tym dziwnego,
    > linia technologiczna produkcji i wysyłki kodów nie jest przystosowana
    > do pakowania kilku kart kodów do jednej koperty,
    > a ręcznie nikt tego nie będzie robił, bo za drogo...

    Ciekawe czy nie taniej wyszło by kupno linii dostosowanej do pakowania
    "śmieci z całego dnia" do jednej koperty.
    KJ