  • 1. Data: 2005-04-10 06:28:02
    Temat: Przerwa w mBanku
    Od: "Jaszek" <m...@...pl>

    Witam,

    Nie wie ktoś do której będzie trwać przerwa modernizacyjna w mBanku, ta
    0:30 - 7:00?

    Bo jest już 8:27 i nici z operacji...

    --
    Pozdrowienia
    Jaszek

  • 2. Data: 2005-04-10 06:39:53
    Temat: Re: Przerwa w mBanku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jaszek wrote:
    > Witam,
    >
    > Nie wie ktoś do której będzie trwać przerwa modernizacyjna w mBanku, ta
    > 0:30 - 7:00?
    >
    > Bo jest już 8:27 i nici z operacji...

    A co ci po operacji o 8:27
    i tak się nie masz gdzie spieszyć, bo o tej godzinie nic z banku nie
    wychodzi.
    Ta przerwa była niezapowiedziana?
    Nie wiedziałeś o niej?

  • 3. Data: 2005-04-10 06:46:14
    Od: "Jaszek" <m...@...pl>

  • 4. Data: 2005-04-10 07:17:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Jaszek <m...@...pl>
    w wiadomości <news:d3aicl$f5j$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    A wczoraj nie mogłeś tego zrobić...

    > Trzeba się trzymać tego co się zapowiada, a teraz nawet brak info do której
    > to potrwa.

    jest 9:00 czyli *7:00* GMT+02 i wygląda, że działa

    --
    Nie słuchaj się tych rad , które mówią zebys to zrobił samemu. Jak zapłacisz
    to informatyk napewno zrobi to dobrze i dostroi stacje dyskietek.

  • 5. Data: 2005-04-10 07:24:03
    Od: "Jaszek" <m...@...pl>

    > A wczoraj nie mogłeś tego zrobić...

    Mogłem,
    ale chciałem wypróbować nową funkcjonalność czyli przelew z historii,
    jestem leniwy i nie lubię wklepywać danych,
    no i działa poprawnie, przelewy do ZUSu zlecone ;)

    Jaszek

  • 6. Data: 2005-04-10 09:00:04
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Jaszek napisał(a):

    > Mogłem,
    > ale chciałem wypróbować nową funkcjonalność czyli przelew z historii,
    > jestem leniwy i nie lubię wklepywać danych,
    > no i działa poprawnie, przelewy do ZUSu zlecone ;)

    ale u mnie chyba cos schranili z haslem
    nie przyjmuje mi hasla z znakami pisanymi z SHIFT
    a wczesniej działało i mozna bylo wszelakie !@#$%^&*()<>?:" uzywać do bólu
    musiałem nawet na mLinie dzwonić bo zablokowałem sobie dostęp do netu
    bo źle 3-krotne hasło wpisałem

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

  • 7. Data: 2005-04-10 13:14:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jaszek wrote:

    > Mogłem,
    > ale chciałem wypróbować nową funkcjonalność czyli przelew z historii,
    > jestem leniwy i nie lubię wklepywać danych,
    > no i działa poprawnie, przelewy do ZUSu zlecone ;)

    ciekawość pierwszy stopień do piekła.
    Przelewy należało puścić, a funkcjonalnośc sprawdzać na czyms innym.
    Nie puścisz dzisiaj, puścisz jutro.
    Chyba nie zostawiasz sobie robienia przelewów na ostatni możliwy dzień,
    prawda?