  • Data: 2002-02-13 21:33:56
    Temat: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I teraz w skarpecie trzymam kase..jakos nie widze by mi sie to
    > nieoplacalo...a tak jak mowie, platnosci dokonuje idac na spacerek....w
    > sobote...chodze do tego banku w ktorym jest konto wiec nic nie place za
    > przelew!

    Bzdury gadasz.
    Bede szedl specjalnie do Peko Sa do PKO BP, do BRE banku ;) do Banku
    Handlowego (w takich bankach mam rachunki), zeby zaplacic rachunek??? To juz
    wolalbym na mejscu na poczcie i zaplacic 3 zlote - ile ja bym czasu
    stracil..
    oprocz tego - a jak nie masz w poblizu ddzalu, to co???

    Kasa 1,75% moze i jest, ale lokaty chyba tez sa????
    Na zakupy chodzisz rozmiem z cala gtowka - czy tez nigdy nie zdazylo ci
    kupic bo miales nagle ochpte, (rczej nie bo kasa w skarpecie

    mBank - nie lacisz nic za konto, za karte ze przelewy, oprocentowanie na
    poziomie 9% - i co przebijesz???