  • Data: 2002-02-13 21:40:35
    Temat: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, wiec mam jeden...slownie jeden przelew w banku w ktorym jest to konto
    > przelw jest za darmo....
    > Oprocentowanie: 1,75% a inflacja roczna ok 3,4% dorzuce jeszcze 3 zl /
    > miesiecznie prowadzenie rachunku...to juz wole byc obciazony sama
    > infalca...taniej wychodzi.

    Lepsze to niz nic w skarpecie. a masz wybor..

    > Ale kosztuje ta frajda...a jak w pracu nie masz netu, albo lacza
    > stalego...to co? Nie placisz za polaczenie tel? To tez dorzuc do kosztow
    > utrzymania konta. Jak masz lacze stale to ile za nie placisz?

    A jak babcia bedzie miala wasy - odisujesz to znaczy ze masz dobry dstep do
    konta.
    W internecie masz staly dostep gdzie za co i kiedy wydales kase, wiec twoje
    argumenty sa funta klakow warte...

    > Kiedy ostatnio byles w banku? Kolejki..jakie kolejki...to nie lata '80
    siate
    > nie ma kolejek, nie wierzysz, zrob rekonensans i przejdz sie do jakies
    > banku. Tylko nie do dzialu rachunkow firmowych:)))

    Ale nawet. Po co ja mam isc do banku skoro nie musze?
    Dzwonie na infolinie, pisze poczte wewnetrzna. A ty co? Idziesz z kazdym
    rachunkiem do banku? A jak masz jkis inny przelew, to co??

    > Wlasnie sie przekonalem....

    Nie rozumiem jednego - to po cholere nie wyplacals wiekszej kasy tylko na
    prowizje wydawales??
    Ogolnie wygladasz na flustrata, tory sobie radzic nie umie - to narzeka na
    wszystko...