  • Data: 2002-02-14 14:25:52
    Temat: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chip <p...@i...pl> napisał(a):
    > Tak, Integrum to starszne zlodzieje.
    > Wlasnie sie dowiedzialem, ze moj ROR jest oprocentowany 1,75% !

    W sam czas się dowiedziałeś...

    > Czy banki naprwde sa tak pazerne, czy tak nieudolne, wszak bank ma pieniadze
    > od ludzi i moze je inwestowac w papiery, w zakup nierucjhomosci ect....i na
    > tym powiniem zarabiac

    Podejmij swoje pieniądze z banku i zainwestuj je sam "w papiery, w zakup
    nierucjhomosci ect..." - wtedy na pewno nie będziesz miał pretensji do banku.

    > paranoja, albo ja jestem debil i nie potrafie rozwiazac prostych
    > zadan z matematyki.....

    Wysoce prawdopodobne...

    Wojtek

    PS. Wstydziłbym się wysłać takiego posta jak kol. chip
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|