  • 1. Data: 2002-05-23 10:39:42
    Temat: Integrum - 5 x 4
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Cześć
    chciałem sobie założyć w BGż lokatę 5 na 4 (czy to w ogóle mądry pomysł?? -
    przecież w mbanku są lepsze odsetki i płynność) (ale żona chce wygrać
    mieszkanko hihi). Ale mam pytanie do klientów BGŻ: ta lokata jest związana z
    posiadaniem konta Integrum ??
    Czy ktoś kto ma takie coś może w kilku żołnierskich słowach scharakteryzować
    zady i walety tego konta?

    Czy dostanę jakąś wartość dodaną ponad mBank + lukas + pkobp - jeżeli tak to
    za ile i dlaczego tak drogo

    dziękuję za głosy
    Zbiggy

  • 2. Data: 2002-05-23 10:42:31
    Temat: Re: Integrum - 5 x 4
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    "Zbiggy" <z...@p...onet.pl> wrote in news:acigu9$2p6$1@news.tpi.pl:

    [...]
    > Czy dostanę jakąś wartość dodaną ponad mBank + lukas + pkobp - jeżeli
    > tak to za ile i dlaczego tak drogo

    IMHO nie.

    KJ

  • 3. Data: 2002-05-23 20:48:22
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > lokata jest związana z posiadaniem konta Integrum ??

    > scharakteryzować zady i walety tego konta?

    od niedawna posuiadam konto w INTEGRUM i nie moge za wiele powiedzieć, na
    razie widze tylko same zalety, mało poważnych wad:
    - opłata za prowadzenie 3 złote
    - założenie, Maestro, token - bezplatnie (tokenik sam zczytuje ID z monitora
    i generuje kod autoryzacji)
    - przelewy i zlecenia stałe złożone przez e-INTEGRUM bezpłatnie,
    - dosyć przejrzysta obsługa przez i-net, wszystko chodzi bez zarzutu.

    z wad:
    jedyne co moge wymienić to konieczność udania sie do banku w celu założenia
    konta, okres oczekiwania na token i karte ca 1 tydzień.

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl