  • 1. Data: 2002-05-23 10:16:50
    Temat: Bezplatne wyciagi w Multibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Bezpłatny wyciąg miesięczny!

    Już od 20.05.2002 posiadacze oraz osoby, które chcą otworzyć MultiKonto my
    nie będą płacili za otrzymywany pocztą co miesiąc wyciąg z konta.

    :) Zaczyanja robic jakies rozroznienie miedzy my a ja???

    BTW wlasnie ze skrzynki pocztowej wygrzebalem list z multi - szybciutko
    mysalem, czy moze jakis debecik czy cos zrobilem :) okazalo sie, ze
    reklamuja przelewy walutowe itp.
    Nie trzeba miec konta walutowego, zeby zrobic gdzies przelew - fajnie.

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-23 10:27:00
    Temat: Re: Bezplatne wyciagi w Multibanku
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > :) Zaczyanja robic jakies rozroznienie miedzy my a ja???

    Pierwszą różnicą była Netkarta tylko do Multikonta ja. Dzisiaj rozmawiałem w
    tej sprawie z multilinką i niestety standartowa odpowiedź: "Nie mogę
    odpowiedzieć czy i kiedy netkarta pojawi się dla Multikonta my". No ale na
    pocieszenie mam papierowe wyciągi ;))
    Marcin

  • 3. Data: 2002-05-23 21:30:07
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    > Bezpłatny wyciąg miesięczny!
    >
    > Już od 20.05.2002 posiadacze oraz osoby, które chcą otworzyć MultiKonto my
    > nie będą płacili za otrzymywany pocztą co miesiąc wyciąg z konta.

    Czyli "starzy" posiadacze "My" będą ciągle płacili...?

  • 4. Data: 2002-05-23 21:31:56
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Użytkownik "Piotr W." <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:3ced5fc0_1@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Czyli "starzy" posiadacze "My" będą ciągle płacili...?

    O, sorry. Nie zauważyłem słowa "posiadacze" :-(

  • 5. Data: 2002-05-23 21:34:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czyli "starzy" posiadacze "My" będą ciągle płacili...?

    No chyba nie - ja rozumie ze posiadacze to ci ktorzy juz maja :)i ci ktory
    beda mieli :)))

    reasumujac jak masz takie konto to masz za friko wyciag.
    A ciekaw jestem czy na takim wyciagu jest przelewanie z RO na ROR i
    spowrotem na RO :)

  • 6. Data: 2002-05-26 12:53:35
    Od: "Nicto Wujek" <n...@N...poczta.gazeta.pl>

    Aha jest wyszczegolnione Ja juz mam wyciag a tam jak wol przelew z ROR na RO
    i na odwrot :-)

    Pozdrawiam,

    Nicto Wujek

  • 7. Data: 2002-05-26 16:16:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Aha jest wyszczegolnione Ja juz mam wyciag a tam jak wol przelew z ROR na
    RO
    > i na odwrot :-)

    no to jak ktos czesto zakupy robi karta to ma fajnie :)