  • 1. Data: 2002-12-01 15:51:53
    Temat: Inkaso czeku zagranicznego.
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    Niedawno dostałem zwrot podatku za prace w USA z tej irlandzkiej firmy
    (TAXBACK.COM)
    Czek jest wystawiony przez bank
    JPMorgan Chase Bank
    United Nations
    New York, NY 10017
    W którym z naszych banków w Polsce można w miarę sprawnie i szybko załatwić
    inkaso tegoż czeku?

  • 2. Data: 2002-12-01 21:07:23
    Temat: Re: Inkaso czeku zagranicznego.
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    Ja to zrobilem w BZ WBK w Poznaniu, na Placu Wolnosci. Zabralo im to 3
    tygodnie. Bank byl balaganiarski i zamiast wyplacic mi pieniadze w gotowce
    to przelali na moje konto w WBK. Ale zrobili to bez problemu, tyle po
    potraceniu chyba 20 zlotych na 2993 dolarowy czek z Key Banku (USA).

    Przemo

  • 3. Data: 2002-12-01 22:37:34
    Od: Dawid Świtała <c...@o...pl>

    Użytkownik "P.Sperling" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to przelali na moje konto w WBK. Ale zrobili to bez problemu, tyle po
    > potraceniu chyba 20 zlotych na 2993 dolarowy czek z Key Banku (USA).

    Zapytaj tylko dlaczego tak zrobili ....
    Jśli dobrze pamietam za wyplate PLN za ten czek potrącili by nastepne 20
    pln...
    a chyba za sam fakt wyplaty gotówki tez 20 pln ... wiec IMHO jesstes 40 PLN
    do przodu ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Świtała, Poznań;