  • 1. Data: 2002-12-01 15:33:04
    Temat: Lukas - wznowienie VE
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Dzis przy bankomacie ze zdziwieniem stwierdzilem, ze moja karta Lukas VE
    byla wazna tylko do wrzesnia 2002 - jak dobrze miec rozne karty :)

    Mam w zwiazku z tym pytanie: czy myslicie, ze moja wznowiona karta VE czeka
    na mnie w tym oddziale, w ktorym odbieralem pierwsza?

    Nie skladalem zadnych specjalnych dyspozycji ani zamowien.

    Szkoda, ze nie zawiadamiaja, ze juz jest (zamiast przysylac informacje o
    lokatach).

    --
    Robert

  • 2. Data: 2002-12-01 19:35:24
    Temat: Re: Lukas - wznowienie VE
    Od: "Artur Kubit" <k...@o...pl>

    > Dzis przy bankomacie ze zdziwieniem stwierdzilem, ze moja karta Lukas VE
    > byla wazna tylko do wrzesnia 2002 - jak dobrze miec rozne karty :)

    też tak miałem - dokładnie tak :-D

    > Mam w zwiazku z tym pytanie: czy myslicie, ze moja wznowiona karta VE
    czeka
    > na mnie w tym oddziale, w ktorym odbieralem pierwsza?

    Myślę, że czeka, ja przypadkiem się o tym dowiedziałem, pytając czy już
    dotarła nowo zamówiona przez internet ;-)

    > Nie skladalem zadnych specjalnych dyspozycji ani zamowien.

    ;-)))

    > Szkoda, ze nie zawiadamiaja, ze juz jest (zamiast przysylac informacje o
    > lokatach).

    No właśnie!!! Pani konsultantka poradziła mi opisać problem mailując do
    LUKASA, co poniekąd niniejszym czynię ;-))).

    Pozdrawiam

    Artur Kubit

  • 3. Data: 2002-12-01 20:12:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asdo9s$59l$1@news.onet.pl, Artur Kubit wrote:

    > też tak miałem - dokładnie tak :-D

    :))

    Dziękuję za słowa otuchy. Zapewne jeszcze przez jakiś czas bym tego nie
    odkrył, bo bardzo rzadko pobieram z bankomatu gotówkę (a jeśli to nie kartą
    Lukasa), natomiast za zakupy płacę prawie zawsze VC, tylko akurat
    zapomniałem portfela z gotówką, a obok był Euronet i postanowiłem
    wypróbować, jak działa nowo nabyta bezprowizyjność dla konta PRO. No i lekko
    się zdziwiłem, poratował mnie delfinek :)

    --
    Robert