  • 1. Data: 2002-12-01 12:25:40
    Temat: 3M porfesjonalna podkładka pod mysz z oparciem żelowym [REKLAMA]
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Profesjonalna podkładka pod mysz firmy 3M z oparciem żelowym pod nadgarstek:
    Światowej klasy producent, najwyższa jakość, klasyczne kształty, bardzo
    dobre wykonanie, przyjemne wrażenie dla nadgarstka, bardzo dobra podkładka
    pod mysz - chropowata powierzchnia, trwała, nieścieralna POLECAM!!!
    Serdecznie zapraszam!

    Nik

  • 2. Data: 2002-12-01 12:39:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Nikodem Kuźnik" <n...@W...albatros.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:asd2k9$mcd$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Profesjonalna podkładka pod mysz firmy
    </ciach>

    Nikos chyba nie wie ze allegro blokuje konta za spam ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-12-01 13:02:38
    Od: Adam Ciorgon <a...@w...pl>

    Nikodem Kuźnik wrote:

> [...]
    > dobre wykonanie, przyjemne wrażenie dla nadgarstka, bardzo dobra podkładka
    > pod mysz - chropowata powierzchnia, trwała, nieścieralna POLECAM!!!

    No wiesz?? Nie, to przekracza wszelkie pojecie... Powiedzialbym, ze to wrecz
    nieprzyzwoite. Powinienes cos przeczytac: http://rtfm.BSDzine.org.(jest po
    polsku, moze zrozumiesz). Moze Eric S. Raymond czegos Cie nauczy o grupach
    newsowych. A miedzy nami mowiac, to mam duuuza ochote uzyc duzo grubszych
    slow, nie uznawanych w jezyku czysto literackim. Pomine juz fakt, ze
    okazujesz sie spamerem, i to naiwnym...
    Tym razem nie pozdrawiam...

    --
    Adam Ciorgon
    a...@w...pl

  • 4. Data: 2002-12-01 13:03:34
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    JaKi wrote:

> [...]
    > </ciach>
    >
    > Nikos chyba nie wie ze allegro blokuje konta za spam ;-)

    ... teraz juz wie... :-(
    dzieki,

    Nik

  • 5. Data: 2002-12-01 13:07:20
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Adam Ciorgon wrote:

> [...]
    > literackim. Pomine juz fakt, ze okazujesz sie spamerem, i to naiwnym...

    ok, ok, dzieki za pouczenie
    nastepnym razem sie powstrzymym, wybaczcie

    ja za to pozdrawiam,

    Nik

  • 6. Data: 2002-12-01 15:10:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > spam i w dodatku NTG ....i nawet w tytule nie ma ze to spam ...
    hanba hanba

    Ale reklama jest :)
    ciekawe czy mu wykasuja te aukcje w allegro.

  • 7. Data: 2002-12-01 15:42:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:asd8q0$sm6$1@news.onet.pl...

    > Ale reklama jest :)
    > ciekawe czy mu wykasuja te aukcje w allegro.

    IMHO za 1 podpadzioche nie powinni - zreszta przeprosil. Ja nie zglaszalem
    tam tego wiec mysle ze przestroga bedzie lepsza lekcja ;)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-12-01 18:34:57
    Od: "RoB" <i...@p...be>

    >chropowata powierzchnia, trwała, nieścieralna POLECAM!!!

    Po szesciu miesiacach zrobilo sie wglebienie w tej twojej niescieralnej
    powiezchni i poszla na smietnik!!! :-(((

  • 9. Data: 2002-12-01 18:47:54
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    RoB wrote:

    > Po szesciu miesiacach zrobilo sie wglebienie w tej twojej niescieralnej
    > powiezchni i poszla na smietnik!!! :-(((
    nie chcialbym rozwijac tego off-topicu i denerwowac innych, ale skoro sam
    sie dzielisz doswiadczeniami, to napisz co Ty z ta powierzchnia robiles?...
    ;-)
    nic nie jest wieczne (mam na myśli rzeczy materialne)...
    .. tylko ospa jest wietrzna :-)

    pozdrawiam,

    Nik

  • 10. Data: 2002-12-02 21:29:51
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    JaKi wrote:

    > IMHO za 1 podpadzioche nie powinni - zreszta przeprosil. Ja nie
    > zglaszalem tam tego wiec mysle ze przestroga bedzie lepsza lekcja ;)
    >
    > --
    > JaKi

    Dziekuje za wyrozumialosc.
    Allegro ostrzeglo mnie, ze za nastepny taki numer zablokuja kont - to
    informacja dla zainteresowanych.

    Pozdrawiam,

    Nik