  • 1. Data: 2002-12-01 13:04:26
    Temat: Certyfikat SSL Inteligo
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    Witam.

    Czy ktos spotkal sie z nastepujacym bledem certyfikatu
    Inteligo przy probie wejscia na strone logowania z Win98:

    Nie mozna zweryfikowac tego certyfikatu po katem
    wszystkich zamierzonych celow

    Okres waznosci tego certyfikatu przekracza okres waznosci
    jego urzedu certyfikacji.

    pani z intelinki byla tylko w stanie pomoc tyle, ze nalezy zaznaczyc
    w opcjach protokol SSL 3.0 ktory mam juz zaznaczony.

    Z gory dzieki za sugestie co z tym zrobic.

    Marcin

  • 2. Data: 2002-12-01 23:50:35
    Temat: Re: Certyfikat SSL Inteligo
    Od: <v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Marcin Jackowski <m...@p...pl> wrote:
[...]

    : i

[...]

    Identyczny błąd miewam w mbanku od jakichś 2 tygodni. Miewam znaczy, że jest
    błąd przez dzień dwa - kilka dni bez błędu - jest błąd dzień dwa itd.
    Na mlini pani, po konsultacjach z kimś tam zadała kilka mało sensownych
    pytań i stwierdziła że to wina przglądarki (IE5) , i zasugerowałą
    uaktualnienie do IE6, i że to nic takiego i się nie przejmować.

    mgr inż. Wojciech "LEO" Śmietański
    v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl
    http://malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl/~vojtus