  • 1. Data: 2005-07-01 19:00:02
    Temat: Inkaso czeku wystawionego w USA.
    Od: Michael Lynx <p...@o...pl>

    Mam czek wydany przez amerykański The Bank of the West.
    (www.bankofthewest.com). Gdzie mogę w miarę bezboleśnie dokonać inkasa tego
    czeku w Polsce??

  • 2. Data: 2005-07-01 19:18:17
    Temat: Re: Inkaso czeku wystawionego w USA.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michael Lynx wrote:
    > Mam czek wydany przez amerykański The Bank of the West.
    > (www.bankofthewest.com). Gdzie mogę w miarę bezboleśnie dokonać inkasa tego
    > czeku w Polsce??

    w swoim banku. większośc banków wymaga abys miał u nich konto.
    jak nei to pekao s.a. albo citi

  • 3. Data: 2005-07-01 19:22:14
    Od: Michael Lynx <p...@o...pl>

    Dnia Fri, 01 Jul 2005 14:18:17 -0500, witek napisał(a):

    > w swoim banku. większośc banków wymaga abys miał u nich konto.
    W Lukasie??? Lukas Bank nie przyjmuje czeków.
    > jak nei to pekao s.a. albo citi
    Potrzebne jest konto?? :-/

  • 4. Data: 2005-07-01 20:15:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michael Lynx wrote:

    > Potrzebne jest konto?? :-/

    większośc banków stawia taki wymóg.
    Szukaj takiego, który tego nie ma.
    Nie wiem który.

  • 5. Data: 2005-07-01 21:04:51
    Od: Wojtek <w...@p...fm>

    > większośc banków stawia taki wymóg.
    > Szukaj takiego, który tego nie ma.

    np. BPH.

    Wojtek

  • 6. Data: 2005-07-02 06:17:44
    Od: Michael Lynx <p...@o...pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2005 23:04:51 +0200, Wojtek napisał(a):

    > np. BPH.

    No to już coś. Jakieś inne typy?

  • 7. Data: 2005-07-02 07:35:11
    Od: "JA" <o...@b...poczta.fm>

    "Michael Lynx" <p...@o...pl> wrote in message

    > No to już coś. Jakieś inne typy?

    W PEKAO SA przyjma do inkaso. Oplata nie jest duza, ale czas realizacji
    czeku 6 tygodni...Nie musisz miec u nich konta.

  • 8. Data: 2005-07-02 13:42:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    JA wrote:

    > W PEKAO SA przyjma do inkaso. Oplata nie jest duza, ale czas realizacji
    > czeku 6 tygodni...Nie musisz miec u nich konta.

    kiedy oddawałeś u nich czek ostatnio?
    Bo jakiś czas temu zaczęli chcieć konto.

  • 9. Data: 2005-07-03 12:55:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    witek napisał:

    > kiedy oddawałeś u nich czek ostatnio?
    > Bo jakiś czas temu zaczęli chcieć konto.

    Może spróbować przejść się po kilku placówkach PeKaO SA. Wiadomo, że w
    bankach dysponenci "straszą" koniecznością założenia konta, by
    realizować usługi swojego banku.

    K.

  • 10. Data: 2005-07-05 17:07:35
    Od: Michael Lynx <p...@o...pl>

    Dnia Sun, 03 Jul 2005 14:55:10 +0200, Krystek napisał(a):

    > Może spróbować przejść się po kilku placówkach PeKaO SA. Wiadomo, że w
    > bankach dysponenci "straszą" koniecznością założenia konta, by
    > realizować usługi swojego banku.
    >
    > K.

    Założyłem już konto w kredyt banku, tylko po to żeby je natychmiast zamknąć
    po inkasie czeku