  • 1. Data: 2005-07-01 17:49:34
    Temat: debet w mBanku - mBiznes konto
    Od: "wladziu" <w...@d...net.pl>

    Witam,

    jak wyglada korzystanie z debetu na rachunku mBiznes w mBanku? Nigdzie nie
    moge sie tego doszukac na ich stronach, jesli mam np. 2000PLN debetu i
    wyplace sobie np. 100PLN, ktore wplace na konto po tygodniu to ile bede
    musial za to zaplacic???

    Z gory dzieki za info

    Darek

  • 2. Data: 2005-07-01 22:54:26
    Temat: Re: debet w mBanku - mBiznes konto
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    wladziu <w...@d...net.pl> wrote:
> [...]
    > moge sie tego doszukac na ich stronach, jesli mam np. 2000PLN debetu i
    > wyplace sobie np. 100PLN, ktore wplace na konto po tygodniu to ile bede

    16,85%/365*7*100PLN czyli 32 gr.

    P.

  • 3. Data: 2005-09-22 18:09:57
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 1 Jul 2005 19:49:34 +0200, "wladziu" <w...@d...net.pl>
    wrote:

> [...]
    >moge sie tego doszukac na ich stronach, jesli mam np. 2000PLN debetu i
    >wyplace sobie np. 100PLN, ktore wplace na konto po tygodniu to ile bede

    AFAIK 16,85% * 100 zł * 7 / 365
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2005-09-22 18:24:43
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    > AFAIK 16,85% * 100 zł * 7 / 365
    > --
    a nie przez 360 ???
    chyba tak banki uznaja rok

  • 5. Data: 2005-09-22 18:40:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 22 Sep 2005 20:24:43 +0200, "D"
    <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl> wrote:

    >a nie przez 360 ???
    >chyba tak banki uznaja rok

    nie wiem, może... Ale swoją drogą, to byłoby wtedy nie 16,85, a 17,08
    w skali roku, nieprawdaż?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2005-09-22 19:00:23
    Od: "leos" <l...@o...pl>

    > a nie przez 360 ???
    > chyba tak banki uznaja rok

    Kilka lat temu jedne banki rok liczyły jako 365, inne 360 dni.
    Jak teraz? - nie wiem, ale coś mi się kojarzy, że przechodziły - niektóre
    przynajmniej - na 365.

    leos