  • 1. Data: 2005-07-01 16:39:27
    Temat: Emax+ w dol
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Od 4 lipca oprocentowanie wynosi 4.5%.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-07-01 16:58:18
    Temat: Re: Emax+ w dol
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Mithos posłał(a) w świat wiadomość

    > Od 4 lipca oprocentowanie wynosi 4.5%.

    To kiedy Volkswagen w dół z obecnych 4,45%? :-/

    Ale przynajmniej dowolna liczba wypłat w miesiącu, a nie tylko jedna.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 3. Data: 2005-07-01 17:32:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > To kiedy Volkswagen w dół z obecnych 4,45%? :-/

    Dopiero obniżyli. Hmmm... Nie mogę w to uwierzyć, ale zakładam Plus
    Konto. :-)

  • 4. Data: 2005-07-01 18:37:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:da3umg$70t$1@news.elsat.net.pl...

    > Dopiero obniżyli. Hmmm... Nie mogę w to uwierzyć, ale zakładam Plus
    > Konto. :-)
    Obecnie ING bezkonkurencyjne do 22-lipca 4,5%+2%.

  • 5. Data: 2005-07-01 19:51:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2005 20:37:41 +0200, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Obecnie ING bezkonkurencyjne do 22-lipca 4,5%+2%.

    Ciekawe, jaka będzie promocja na to święto? :>

  • 6. Data: 2005-07-01 20:56:39
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Dopiero obniżyli. Hmmm... Nie mogę w to uwierzyć, ale zakładam Plus Konto.
    > :-)

    jak masz wolne środki na kilka miesięcy, to po co sie bawic w konta ("w
    czerwcu uciułam 5/12% w mbanku, a w lipcu może się uda 4.45/12% dopóki VW
    nie obniży %%")
    kupuj FI w mbanku czy gdzie indziej chcesz
    - nie wiem czy moja historia jest typowa, ale miesiąc temu postanowiłem
    odłożyć trochę kaski na boczek i wybrałem FIoblkgacji który miał wtedy
    najwyższą stopę z ostatniego roku - był to na dzień 31 maja - DWS
    Konwergencji (nie uprawiam kryptoreklamy - sprawdźcie co zarabia najwięcej
    dzisiaj!)
    wpłaciłem tam X zł (niedużo co prawda ale niestety nie mam oszczędności bo
    spłacam kredyt) i po miesiącu okazuje się, stopa na tym funduszu przeliczona
    na rok wynosi ponad 20%

    Podsumowując (morał ;-)
    nie wiem czy zysk z fio to norma czy reguła, ale gdybym był w życiu na
    plusie to bym nie zakładał Plus Konta tylko jakiś funduszyk

    pozdro tr

  • 7. Data: 2005-07-01 21:50:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2005 22:56:39 +0200, "trainer" <t...@p...org> wklepał(-a):

    >Podsumowując (morał ;-)
    >nie wiem czy zysk z fio to norma czy reguła, ale gdybym był w życiu na
    >plusie to bym nie zakładał Plus Konta tylko jakiś funduszyk

    Też prawda, ale jakiś zapas gotówki na koncie warto mieć (albo po prostu pewną
    część oszczędności).

  • 8. Data: 2005-07-02 08:21:37
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to trainer posłał(a) w świat wiadomość

    > wpłaciłem tam X zł (niedużo co prawda ale niestety nie mam oszczędności bo
    > spłacam kredyt) i po miesiącu okazuje się, stopa na tym funduszu przeliczona
    > na rok wynosi ponad 20%

    Fajnie, ale...
    Piniądze zablokowane i gdyby sie okazało, ze jednak potrzebujesz gotówki,
    to odsetki z karty kredytowej albo zwykłego kredytu zjedzą cały (niepewny!)
    zysk.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 9. Data: 2005-07-02 08:21:43
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Wojciech Nawara posłał(a) w świat wiadomość

    > Dopiero obniżyli.

    To co? Może dwa razy w tym samym tygodniu nie będą obniżać, ale przyszły
    tydzień mają do dyspozycji.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 10. Data: 2005-07-02 08:21:47
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Krzysztof posłał(a) w świat wiadomość

    > Obecnie ING bezkonkurencyjne do 22-lipca 4,5%+2%.

    A ta data to przypadkowa, czy szef promocji pielęgnuje wspomnienia?
    MSPANC

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,