  • 21. Data: 2011-10-27 19:16:36
    Temat: Re: Ile zarabiacie na bankach ?
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-10-27 20:46, Marcin pisze:
    > no to widzę 2 problemy
    > - jak wypłacić z kk "gotówkę" bez płacenia od razu za kredyt -
    > bluecash na takie cos pozwala? jak?
    pozwala, mtransfer z kk to transakcja bezgotówkowa

    > - jak dostać limit w wys. 70.000 w mBanku?? jakos wydaje mi się
    > niemożliwe, chyba, że się zarabia 50.000 miesięcznie...
    można nie mieć dochodu i limit 100k na kk, system mbanku jest
    nieobliczalny ;)

  • 22. Data: 2011-10-27 22:58:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin <p...@c...net> writes:

    > - jak dostać limit w wys. 70.000 w mBanku?? jakos wydaje mi się
    > niemożliwe, chyba, że się zarabia 50.000 miesięcznie...

    Bez przesady, 10-krotnosc zarobkow to chyba nic magicznego?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2011-10-28 05:41:46
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Ja się tym zajmuję hobbistycznie, ani mnie to nie absorbuje, ani nie
    > zajmuje mi wiele czasu. Regulaminy banków, w których mam produkty i tak
    > muszę czytać, podobnie jak i śledzić zmiany w nich zachodzące, bo jest
    > to w moim interesie.
    >
    > A taki zarobek daje mi dodatkowo sporą satysfakcję.

    No chyba, że tak. Kto co lubi.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2011-10-29 16:09:29
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2011-10-27 11:05, Kris pisze:
    > Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup
    g2000yqd.googlegroups.com...

    > W skrócie:wypłacasz kasę z kk i wpłacasz na lokatę dzienną np
    > Aby zarobić 300 zł miesięcznie musisz mieć kartę z limitem ok 70tys(przyjmując że
    znajdziesz ofertę lokat netto ok 6%).
    > Po 54 dniach spłacasz kartę i robisz następny manewr jak wyżej

    A co z prowizją bluecash?

  • 25. Data: 2011-10-29 16:47:44
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Ralf napisał(a):

    > A co z prowizją bluecash?

    stanowi koszt uzyskania przychodu :)

  • 26. Data: 2011-11-02 10:08:05
    Od: "Glaukon" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > i życie mija ci na takich głupotach - spędź lepiej więcej czasu z rodziną

    lepiej napisz na czym mija tobie. Notabene istnieją rodziny, dla których nawet
    nie cztery tysie, a chociaż jeden tysiąc dodatkowo miesięcznie byłby dużą
    ulgą, ale pozostaje w sferze marzeń.

  • 27. Data: 2011-11-02 21:28:48
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2011-11-02 11:08, Glaukon pisze:

    > lepiej napisz na czym mija tobie. Notabene istnieją rodziny, dla których nawet
    > nie cztery tysie, a chociaż jeden tysiąc dodatkowo miesięcznie byłby dużą
    > ulgą, ale pozostaje w sferze marzeń.

    Bez przesady, wątkodawca pisał o skali rocznej, nie miesięcznej.

    --
    Jacek Midura

  • 28. Data: 2011-11-04 09:32:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >nawet
    >nie cztery tysie, a chociaż jeden tysiąc dodatkowo miesięcznie byłby dużą

    Po pierwsze pisał o 4 tysiącach rocznie czyli ok 300 zł miesięcznie.
    A aby "zarobić" te 300 zł miesięcznie trzeba mieć zdolność kredytową na
    kartę z limitem ok 70 tys zł czyli całkiem przyzwoite dochody.
    Dodatkowo wystarczy spóźnić się jeden dzień/niespłacić całego limitu karty w
    terminie(nawet kilka groszy niedopłaty) aby zapłacić ok 2tys zł odsetek.
    Ale jak to mawiają niektórzy: "jest ryzyko jest zabawa".;))

  • 29. Data: 2011-11-04 10:17:50
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > kartę z limitem ok 70 tys zł czyli całkiem przyzwoite dochody.
    > Dodatkowo wystarczy spóźnić się jeden dzień/niespłacić całego limitu karty w
    > terminie(nawet kilka groszy niedopłaty) aby zapłacić ok 2tys zł odsetek.

    Oswiec mnie skad te 2kzl odsetek ... za 1 dzien zwloki ?

  • 30. Data: 2011-11-04 10:25:36
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oswiec mnie skad te 2kzl odsetek ... za 1 dzien zwloki ?

    Przy założeniu 70000, 20% i GP=52: 70000*0,2*(52+1)/365 = 2032.
    P.G.