  • 1. Data: 2011-10-26 18:05:15
    Temat: Ile zarabiacie na bankach ?
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    Oferta gdzie wszystko jest darmowe to żadna oferta. Ile zarabiacie na
    bankach ?

    W bieżącym roku na usługach bankowych zarobiłem już netto (odliczając
    koszt w postaci opłat prowizyjnych za Bluecash; kartę debetową w BGŻ)
    prawie 3000 PLN, a pewnie dobiję do ok 4000 PLN. W jaki sposób ?

    1) mBank KK + Blucash (ok 3000 PLN),
    2) konto z podwyżką BGŻ (540 PLN),
    3) Impresja z Millennium (ok 300-400 PLN).

    Wszystko to dowodzi, że pozornie niewielkie kwoty mogą dać całkiem spory
    profit w końcu 4000 PLN (w zasadzie za nic) to już jest niezły laptop
    albo jakiś ciekawy wyjazd.

    Oczywiście można osiągnąć lepszy wynik (Dobre Konto, dowolna karta z
    cashback : Alior, Polbank, Wydajesz & Zarabiasz, oprocentowany rachunek
    bieżący) ale mnie się już nie chciało ładować w więcej produktów,
    zwłaszcza w rachunki i karty debetowe, bo wtedy musiałbym "mrozić" na
    nich środki. Brakuje mi w moim portfelu jakiejś ogólnej karty właśnie z
    cashback lub innym bonusem (Payback) ale niestety wyczerpałem swoją
    zdolność kredytową.

    A Wy, ile zarabiacie na bankach ?

  • 2. Data: 2011-10-26 19:40:00
    Temat: Re: Ile zarabiacie na bankach ?
    Od: Zbigniew Sosnowski <s...@g...com>

    On 26 Paź, 20:05, Simple Man <f...@v...pl> wrote:
> [...]
    > nich środki. Brakuje mi w moim portfelu jakiejś ogólnej karty właśnie z
    > cashback lub innym bonusem (Payback) ale niestety wyczerpałem swoją

    Na BGŻ - tyle samo
    w Millenium konta nie mam
    na KK jakieś połowę tego co Ty
    dochodzi jeszcze parę stówek za różne wiśnie.

    Przy okazji moglibyście podpowiedzieć co zrobić aby dostać ofertę dla
    Ciebie podwyższającą limit KK. Mam konto w Multi od końca marca i do
    dzisiaj nie dostałem żadnej sensownej oferty.

  • 3. Data: 2011-10-26 19:59:51
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (26.10.2011 20:05), Simple Man wrote:
> [...]
    >
    > Wszystko to dowodzi, że pozornie niewielkie kwoty mogą dać całkiem spory
    > profit w końcu 4000 PLN (w zasadzie za nic) to już jest niezły laptop

    Czy rzeczywiście za nic? Ile czasu spędziłeś na tym zarabianiu 4000zł?
    Ile byś przez ten czas zarobił, jakbyś poświęcił ten czas na pracę zawodową?

    p. m.

  • 4. Data: 2011-10-26 20:06:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.10.2011 21:40, Zbigniew Sosnowski pisze:
    > Przy okazji moglibyście podpowiedzieć co zrobić aby dostać ofertę dla
    > Ciebie podwyższającą limit KK.

    Aktywnie korzystac.

  • 5. Data: 2011-10-26 20:07:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.10.2011 21:59, mvoicem pisze:

    > Czy rzeczywiście za nic? Ile czasu spędziłeś na tym zarabianiu 4000zł?

    A ile czasu to moze trwac? mBąk to kilka minut na przelew. BGZ to tylko
    czas zalozenie konta. Impresja to zakupy, wiec i tak sie je robi.

  • 6. Data: 2011-10-26 20:51:47
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > koszt w postaci opłat prowizyjnych za Bluecash; kartę debetową w BGŻ)
    > prawie 3000 PLN, a pewnie dobiję do ok 4000 PLN. W jaki sposób ?

    Pytanie jaki to procent z Twoich rocznych zarobków i ile zarabiasz w
    przeliczeniu na godzinę zajmując się tym.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2011-10-27 06:33:01
    Od: Marcin <p...@c...net>

    > A ile czasu to moze trwac? mBąk to kilka minut na przelew. BGZ to tylko
    > czas zalozenie konta. Impresja to zakupy, wiec i tak sie je robi.

    czy mógłbym poprosić o wyjaśnienie o co chodzi z tym "zarabianiem" na
    KK mBanku ?

    Marcin

  • 8. Data: 2011-10-27 06:41:34
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ja bym raczej powiedziała że to banki zarabiają na tobie

    i ogłupiły cie - stałeś się zakładnikiem tych groszy,

    pewnie budzisz się i każdego dnia myślisz gdzie ci dadzą 1 %, gdzie 2 % a
    gdzie 3%

    i życie mija ci na takich głupotach - spędź lepiej więcej czasu z rodziną

    a banki sie cieszą

  • 9. Data: 2011-10-27 06:48:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.10.2011 08:33, Marcin pisze:

    > czy mógłbym poprosić o wyjaśnienie o co chodzi z tym "zarabianiem" na
    > KK mBanku ?

    Nie.

  • 10. Data: 2011-10-27 06:57:45
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Simple Man" napisał w wiadomości grup

    >) ale niestety wyczerpałem swoją zdolność kredytową.

    Ot i cały Twój "zarobek"