  • 1. Data: 2011-10-25 19:02:15
    Temat: Przenosiny limitów kart kredytowych
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Swego czasu ta operacja miała na Grupie całkiem spore grono
    zwolenników. Ponieważ należałem do nich i nadal należę, pytam się, czy
    komus udało się coś ostatnio z sukcesem przenieść ? Najlepiej ze
    sporym limitem, > 20.000,00.
    Muszę gdzieś przenieść VC Allianz, która teraz jest GetBank (?).

    Osobiście ze smutkiem powitałem zaniechanie przez ING procedury
    przenosinowej, przez co moje szanse na zwiększenie limitów na kartach
    tego banku nie są za wielkie...

    Rajfi ponoć również zaniechał "przenosin" limitów...

    To co zostało, Multi, mBank, Mille i Getin ?

  • 2. Data: 2011-10-26 06:55:16
    Temat: Re: Przenosiny limitów kart kredytowych
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-10-25 21:02, szczurwa pisze:
> [...]
    > tego banku nie są za wielkie...
    >
    > Rajfi ponoć również zaniechał "przenosin" limitów...
    >
    > To co zostało, Multi, mBank, Mille i Getin ?

    kolega z powodzeniem przeniosl 2 karty kissa i wbzk do mbanku ze sporymi
    limitami

  • 3. Data: 2011-10-26 19:38:57
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-10-25 21:02, szczurwa pisze:
    > To co zostało, Multi, mBank, Mille i Getin ?

    System wyliczający zdolność przy wnioskowaniu o KK w Multi i mBanku jest
    na prawdę ciekawy... w ogóle nie bierze pod uwagę wpisanych posiadanych
    limitów - wpisanie (lub nie) czy zaznaczenie chęci rezygnacji albo
    przeniesienia nie mają wpływu na wyliczaną zdolność. Wiadomo, że i tak o
    zdolności zdecyduje analityk, ale po co robić klienta za wariata z
    bardzo wirtualną zdolnością?

    A czy w Millenium przenoszą kilka limitów na jeden sumaryczny tylko na
    podstawie historii z przenoszonych kart, bez cudowania z zaświadczeniami?

  • 4. Data: 2011-10-27 12:59:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 12:02:15 -0700, szczurwa napisał(a):

> [...]
    > tego banku nie są za wielkie...
    >
    > Rajfi ponoć również zaniechał "przenosin" limitów...
    >
    > To co zostało, Multi, mBank, Mille i Getin ?

    Ten trop możesz sprawdzić:

    https://www.kartadb.pl/index-main.html

    --
    xbartx