  • 11. Data: 2011-10-27 07:04:50
    Temat: Re: Ile zarabiacie na bankach ?
    Od: z <z...@g...pl>

    Karol Y pisze:

    > Pytanie jaki to procent z Twoich rocznych zarobków i ile zarabiasz w
    > przeliczeniu na godzinę zajmując się tym.

    Dokładnie.
    Jeśli ktoś ma czas i chce wejść w temat. Przeczytać te wszystkie
    druczki, pilnować terminów i to lubi to proszę bardzo.
    Ja mam dość wyczerpującą pracę umysłową i po godzinach nie mam na to
    siły. Pół godziny więcej snu jest dla mnie więcej warte niż 333 zł
    miesięcznie. Czasem potrafi uchronić przed stratą tych 4000 PLN.

  • 12. Data: 2011-10-27 08:49:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (26.10.2011 22:07), neoniusz wrote:

    > A ile czasu to moze trwac? mBąk to kilka minut na przelew. BGZ to tylko
    > czas zalozenie konta. Impresja to zakupy, wiec i tak sie je robi.

    Wszystko to kilka minut, ale wydaje mi się, że jak się zbierze do kupy
    to wszystko, uwzględniając to że trzeba to jakoś opanować rozumem,
    oderwać uwagę od innych zadań, to może wyjść żenująco niska stawka
    godzinowa tego zysku.

    Tak przynajmniej wynika z moich osobistych doświadczeń, kiedy się
    jeszcze bawiłem optymalizacja odsetek (dzielenie na małe lokaty poniżej
    belki, to było przed jednodniowymi lokatami), umieszczaniem środków na
    spłatę KK na lokatach itd.... być może jestem w tym jakoś wyjątkowo
    wolny albo mało ogarnięty ...

    p. m.

  • 13. Data: 2011-10-27 09:05:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup
    g2000yqd.googlegroups.com...

    >czy mógłbym poprosić o wyjaśnienie o co chodzi z tym "zarabianiem" na
    >KK mBanku ?

    W skrócie:wypłacasz kasę z kk i wpłacasz na lokatę dzienną np
    Aby zarobić 300 zł miesięcznie musisz mieć kartę z limitem ok
    70tys(przyjmując że znajdziesz ofertę lokat netto ok 6%).
    Po 54 dniach spłacasz kartę i robisz następny manewr jak wyżej

  • 14. Data: 2011-10-27 09:27:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (27.10.2011 11:05), Kris wrote:
> [...]
    > 70tys(przyjmując że znajdziesz ofertę lokat netto ok 6%).
    > Po 54 dniach spłacasz kartę i robisz następny manewr jak wyżej

    Biorąc pod uwagę, że nie da się tego zautomatyzować (tj, trzeba pamiętać
    o terminach), zapomnienie, czeski błąd w kwocie spłaty (71232.12 zamiast
    71232.21) daje stratę która pochłonie zyski za kilka miesięcy.

    p. m.

  • 15. Data: 2011-10-27 10:50:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 08:57:45 +0200, Kris napisał(a):

    > Ot i cały Twój "zarobek"

    Ale w czym problem? Zamknie kartę i ma z powrotem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2011-10-27 17:41:20
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    W dniu 2011-10-26 21:59, mvoicem pisze:
    > Czy rzeczywiście za nic? Ile czasu spędziłeś na tym zarabianiu 4000zł?
    > Ile byś przez ten czas zarobił, jakbyś poświęcił ten czas na pracę
    > zawodową?

    Kilkanaście minut raz na miesiąc na przelewy z mBanku. Impresja i BGŻ
    obsługują się same. Nie wiem jak to wycenić ale myślę, że mogę taki
    koszt pominąć.

  • 17. Data: 2011-10-27 17:43:10
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    W dniu 2011-10-27 11:27, mvoicem pisze:
    > Biorąc pod uwagę, że nie da się tego zautomatyzować (tj, trzeba pamiętać
    > o terminach), zapomnienie, czeski błąd w kwocie spłaty (71232.12 zamiast
    > 71232.21) daje stratę która pochłonie zyski za kilka miesięcy.

    A wiesz jak w mBanku wygląda spłacanie karty ? Jest tam np. opcja
    "pozostała kwota do spłaty z ostatniego wyciągu". Oczywiście można
    zrobić czeski ale wybierając ww. jest to raczej mało prawdopodobne.

  • 18. Data: 2011-10-27 17:46:30
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    W dniu 2011-10-26 22:51, Karol Y pisze:
    > Pytanie jaki to procent z Twoich rocznych zarobków i ile zarabiasz w
    > przeliczeniu na godzinę zajmując się tym.

    Ja się tym zajmuję hobbistycznie, ani mnie to nie absorbuje, ani nie
    zajmuje mi wiele czasu. Regulaminy banków, w których mam produkty i tak
    muszę czytać, podobnie jak i śledzić zmiany w nich zachodzące, bo jest
    to w moim interesie.

    A taki zarobek daje mi dodatkowo sporą satysfakcję.

  • 19. Data: 2011-10-27 17:47:33
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    W dniu 2011-10-27 08:57, Kris pisze:
    > Ot i cały Twój "zarobek"

    Jak będę do czegoś naprawdę potrzebował zdolności to zamknę kartę, co za
    problem ?

  • 20. Data: 2011-10-27 18:46:39
    Od: Marcin <p...@c...net>

> [...]
    > 70tys(przyjmując że znajdziesz ofertę lokat netto ok 6%).
    > Po 54 dniach spłacasz kartę i robisz następny manewr jak wyżej

    no to widzę 2 problemy
    - jak wypłacić z kk "gotówkę" bez płacenia od razu za kredyt -
    bluecash na takie cos pozwala? jak?
    - jak dostać limit w wys. 70.000 w mBanku?? jakos wydaje mi się
    niemożliwe, chyba, że się zarabia 50.000 miesięcznie...

    Marcin