  • 41. Data: 2011-11-05 14:37:19
    Temat: Re: Ile zarabiacie na bankach ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    news:j90h8q$9a6$4@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Okres, za który naliczane są odsetki liczy się od daty wypłaty.
    > (tu logiczne jest, że jest to pierwszy dzień nowego okresu
    > rozliczeniowego).
    > Zwłoka tutaj liczy się od najpóźniejszego terminu spłaty nie
    > powodującego naliczenia odsetek, czyli dzień wygenerowania
    > poprzedniego wyciągu, plus G.P.

    Jak przy okazji szukania KH wczytałem się w opis (obniżającej marżę) KK
    KredytBanku to mi wyszło, że u nich jak się spóźnisz to GP+miesiąc do tyłu
    (jakieś takie chytre sformułowanie warunków dla 0%). KB zapytany
    potwierdził, że dobrze to rozumiem.
    P.G.

  • 42. Data: 2011-11-06 17:04:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 4 Nov 2011 15:02:30 +0100, Waldek wrote:

    > No nie bralem pod uwage lewara ;)

    W kwestii formalnej: nawet z lewarem mozna tyle samo zarobic, ile
    stracic (tyle, ze mozna wtopic wiecej niz kapital poczatkowy, ale nie
    taka jest teza powyzej ;)).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 43. Data: 2011-11-06 18:24:40
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    W dniu 2011-11-04 11:25, Piotr Gałka pisze:
    > Przy założeniu 70000, 20% i GP=52: 70000*0,2*(52+1)/365 = 2032.

    A ile razy spóźniliście się ze spłatą karty kredytowej ? Mnie się to
    jeszcze nigdy nie przytrafiło. Wystarczy pewne rzeczy zaznaczyć sobie w
    kalendarzu i już (jako ubezpieczenie rutyny). Oczywiście jeśli zajdzie
    jakiś przypadek losowy (wpadnę pod autobus, poważnie zachoruję) to karty
    nie spłacę i te 2000 odsetek faktycznie się naliczą ale wtedy to nie
    będzie moje największe zmartwienie.

  • 44. Data: 2011-11-06 18:47:11
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 17:04:06 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > W kwestii formalnej: nawet z lewarem mozna tyle samo zarobic, ile
    > stracic (tyle, ze mozna wtopic wiecej niz kapital poczatkowy, ale nie
    > taka jest teza powyzej ;)).

    Ba, nawet potencjalnie zarobić można znacznie więcej, niż potencjalnie
    stracić :)

    AK

  • 45. Data: 2011-11-06 20:15:25
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 6 Lis, 19:24, Simple Man <f...@v...pl> wrote:

> [...]
    > jakiś przypadek losowy (wpadnę pod autobus, poważnie zachoruję) to karty
    > nie spłacę i te 2000 odsetek faktycznie się naliczą ale wtedy to nie

    Mi sie zdarzylo w ubieglym miesiacu, a ze bylo to w Multi to
    1/ odsetki od daty transakcji
    2/ odsetki karne za brak splaty
    3/ oplata za monit
    w sumie ok 200,
    pociesza mnie to, ze moge to sobie odbic na BRE bez wiekszego
    problemu.

    MK

  • 46. Data: 2011-11-06 23:07:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-06 21:15, MK pisze:

> [...]
    > 3/ oplata za monit
    > w sumie ok 200,
    > pociesza mnie to, ze moge to sobie odbic na BRE bez wiekszego

    Bankom już nie wolno pobierać opłat za monity.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w