  • 31. Data: 2011-11-04 11:17:10
    Temat: Re: Ile zarabiacie na bankach ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    >Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kartę z limitem ok 70 tys zł czyli całkiem przyzwoite dochody.
    > Dodatkowo wystarczy spóźnić się jeden dzień/niespłacić całego limitu karty
    > w terminie(nawet kilka groszy niedopłaty) aby zapłacić ok 2tys zł odsetek.

    >Oswiec mnie skad te 2kzl odsetek ... za 1 dzien zwloki ?

    ZA 54 dni;))

  • 32. Data: 2011-11-04 11:31:55
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Przy założeniu 70000, 20% i GP=52: 70000*0,2*(52+1)/365 = 2032.
    > P.G.

    No tak - to zmienia postac rzeczy ...
    coz, dosc kosztowne takie spoznienie ;)
    zakladajac np. aliorowe 6,03 & 10x 7kzl
    z ~400 zl zysku robi sie 1600 straty LOL

  • 33. Data: 2011-11-04 11:39:47
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Kris <k...@w...pl> wrote on 2011-11-04_12:17

    > ZA 54 dni;))

    Kris proszony jest o przeczytanie zasad funkcjonowania kart
    kredytowych :-)

    Okres, za który naliczane są odsetki liczy się od daty wypłaty.
    (tu logiczne jest, że jest to pierwszy dzień nowego okresu
    rozliczeniowego).
    Zwłoka tutaj liczy się od najpóźniejszego terminu spłaty nie
    powodującego naliczenia odsetek, czyli dzień wygenerowania
    poprzedniego wyciągu, plus G.P.

    Wychodzi, że to dokładnie G.P.

    witrak()

  • 34. Data: 2011-11-04 11:41:02
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Waldek <n...@n...net> wrote on 2011-11-04_12:31

> [...]
    > coz, dosc kosztowne takie spoznienie ;)
    > zakladajac np. aliorowe 6,03 & 10x 7kzl
    > z ~400 zl zysku robi sie 1600 straty LOL

    Oczywiście, ryzyko jest duże. A jak to porównać z giełdowym ? ;-)

    witrak()

  • 35. Data: 2011-11-04 11:42:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

  • 36. Data: 2011-11-04 13:18:53
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    > Waldek <n...@n...net> wrote on 2011-11-04_12:31

    > Oczywiście, ryzyko jest duże. A jak to porównać z giełdowym ? ;-)

    Ano tak, ze na GPW mozna tylez samo zarobic co i stracic
    tu przez drobna nieuwage mozesz stracic wiecej niz zarobiles
    co prawda przelew odroczony trudno porownywac ze stoplosem :D

  • 37. Data: 2011-11-04 13:46:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Waldek <n...@n...net> wrote on 2011-11-04_14:18

    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Ano tak, ze na GPW mozna tylez samo zarobic co i stracic

    Hm, a myślałeś o kontraktach ?

    witrak

  • 38. Data: 2011-11-04 13:59:39
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-04 14:46, witrak() pisze:

    > Hm, a myślałeś o kontraktach ?

    Chciałeś powiedzieć, że na kontraktach można więcej stracić, niż zarobić?
    Akurat się zgadzam, ale -
    nie tylko, nie tylko (na kontraktach) :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 39. Data: 2011-11-04 14:02:30
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Waldek <n...@n...net> wrote on 2011-11-04_14:18

    > Hm, a myślałeś o kontraktach ?

    No nie bralem pod uwage lewara ;)

  • 40. Data: 2011-11-04 14:17:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Waldek <n...@n...net> wrote on 2011-11-04_15:02

    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > No nie bralem pod uwage lewara ;)

    Ale warunki muszą być porównywalne! W rozważanym rozwiązaniu
    jedyne, co jest, to lewar (możliwy dzięki pożyczce
    nieoprocentowanej z karty) :-)

    witrak()