  • 21. Data: 2013-04-13 12:35:44
    Temat: Re: Ile by życ z odsetek ??
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 12:24:51 +0200, xxx napisał(a):

    > Zainwestuj na Giełdzie GPW. Przez najbliższe 2 lata zyskasz więcej niż
    > na najlepszej lokacie bankowej.

    Jaką dajesz gwarancję i jak zrekompensujesz ewentualne straty?

    AK

  • 22. Data: 2013-04-13 12:50:20
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-04-13 12:35, Andrzej Kubiak pisze:

    > Jaką dajesz gwarancję i jak zrekompensujesz ewentualne straty?
    >
    > AK

    Sezon obniżek stóp procentowych się zaczął ponad pół roku temu.
    Historyczne dane pokazują że WIG rośnie 60-100% w ciągu 2 lat od momentu
    5.obniżki stóp procentowych:) Taka miała miejsce w marcu 2013.Zauważcie
    że WIG spadł dosyć nisko od początku roku. S&P 500 wcale nie musi
    spadać, bo jest na maksimach podobnych jak w 2000 i 2007 roku. Naszej
    giełdzie do maksimów sporo brakuje, ale nie oznacza to że za 2-3 lata
    nie będzie nowych maksimów. No chyba że zlikwidują OFE w co nie wierzę
    albo wybuchnie wojna to małe szanse na nowe maksima. Ale aby
    minimalizować ryzyko-w akcje dobrych spółek i w fundusze akcyjne
    lokujemy (110-nasz wiek)% całego majątku pieniężnego. Reszta w fundusze
    skarbowe i lokaty bankowe.

  • 23. Data: 2013-04-13 13:01:50
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

  • 24. Data: 2013-04-13 13:08:10
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-04-13 13:01, Andrzej Kubiak pisze:

    > Jaką dajesz gwarancję i jak zrekompensujesz ewentualne straty?
    >
    > AK

    Bez ryzyka nie ma inwestowania. Nie ma żadnych gwarancji, co pokazuje
    nawet przykład cypryjskich banków. O ile Polska należy do krajów z
    ostrożną polityką bankowo-monetarną i takie przypadki jak na Cyprze nie
    powinny nas dotknąć. Jednak wiara w przebudzenie mechanizmu jakim jest
    gospodarka każe rozglądać się za ciekawszymi formami oszczędzania i
    inwestowania jednocześnie. A po to są fundusze inwestycyjne i giełda..

  • 25. Data: 2013-04-13 13:26:59
    Od: "TS" <f...@d...com>

    > lokujemy (110-nasz wiek)% całego majątku pieniężnego. Reszta w fundusze
    > skarbowe i lokaty bankowe.

    po kiego te fundusze skarbowe, skoro daja mniej niz lokaty, a wtopic moga
    50% jak SEB kiedys

  • 26. Data: 2013-04-13 13:36:59
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-04-13 13:26, TS pisze:

    > po kiego te fundusze skarbowe, skoro daja mniej niz lokaty, a wtopic moga
    > 50% jak SEB kiedys

    Tyle że płynność środków większa niż na lokacie bankowej. Ale
    rzeczywiście, wolałbym lokaty 3-6 miesięczne a nie fundusz skarbowy.

  • 27. Data: 2013-04-13 15:57:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kkav45$dg9$...@n...news.atman.pl

    > Z prawa. Nie wiem, czy ktoś miał taki przypadek. Wycięcie drzewa
    > podlega opłacie. Trzykrotnie podwyższonej za nielegalne. Różne
    > ceny 1cm obwodu pnia w zależności od gatunku. Jodła akurat jest
    > najdroższa.

    Od razu wiedziałem, że ściemniasz, bo jachty kosztują więcej.
    Willa -- IMO zależy od willi. [albo na odwrót -- willa jest
    droższa, a cena jachtu zależy od jachtu]

    Moim zdaniem słuszne są te kary -- drzewo ciągnie pożywienie
    z ziemi, zatem, jest dobrem wspólnym, bo do czyjejś działki
    docierają wody sąsiadów!!!

    [co za popierdolone prawo!!!]

    Jakie to szczęście, że mamy mądrych prawników, którzy sprzeciwiają się prywacie!!!

    [chyba cos pokręciłem... jeśli nie chcą prywaty -- to chyba są bolszewikami...]

    Cieszę się, że w Polsce obowiązuje ochrona przyrody a bezczelność
    zwyrodnialców jest karana [niejako na pniu?] surowo!! Tylko
    surowe kary [czego przykładem może być polityka MThatcher]
    mogą zapewnić ład i porządek na świecie. [gdy TBlair wprowadził
    rozmowy z IRA -- problem został rozwiązany]

    Uważam, że za spowodowanie tak wielkiej katastrofy ekologicznej,
    jaką jest morderstwo niewinnego i bezbronnego drzewa, kara jest
    i tak delikatna, można by powiedzieć, że symboliczna.

    [popierdolone prawo -- ale czego spodziewać się od bolszewickich
    dzieci, które w PRLi objęły władzę po wymordowaniu inteligencji
    polskiej; dziś potomkowie bolszewików i sami bolszewicy zasiadają
    w parlamencie czy w rządzie, ale już jako prawica czy chadecja
    i uchodzą za patriotów, choć jawnie kradną i oszukują naród...
    jednak nie wolno o tym nawet myśleć głośno, aby nie znaleźć się
    na marginesie społecznym -- jako aborcjonista, morderca, oszust,
    złodziej, bandyta, nieczciciel rodziców, pedał i wielożeńca zarazem]

    Moim zdaniem to prawo jest zbyt liberalne, łagodne...

    [jeden człowiek zasadzi drzewo, będzie je pielęgnował, pozwoli
    innym cieszyć się cieniem i widokiem tego drzewa oraz jakoś
    polepszy powietrze (niby w małym stopniu, ale jednak -- ocean
    także składa się z kropel) i gdy zetnie to drzewo (dzieło rąk
    swoich -- swego wysiłku) może stracić cały dorobek swego życia;
    inny nic dobrego nie uczyni w swym życiu poza doniesieniem na
    sąsiada -- i będzie opływał w luksusy, bo jednego zadenuncjuje
    a innego tylko postraszy...]

    Musimy jakoś wspólnie bronić wspólnej ojczyzny, wspólnego dobra!!!
    Musimy myśleć o dzieciach, przekazaniu im naszego dobytku, o oddaniu
    im ziemi w lepszym stanie niż ten, w którym była, gdy myśmy ją
    otrzymywali od naszych przodków.

    [idąc tym tropem -- lepiej nie wychylać się, niczego nie robić,
    o niczym nie myśleć, pić z kim trzeba i obgadywać kogo trzeba
    tak, jak trzeba.... i to jest tak zwana sztuka życia przygłupów
    -- rzekoma umiejętność radzenia sobie w życiu!!! wg przygłupów
    trzeba po prostu wiedzieć, komu obić ryj, aby dostać nagrodę, nie
    zaś karę... jak z moim kręgosłupem -- wentylacji nie można było
    zrobić, w efekcie czego posypały się kolana, a żeby te oszczędzić,
    podniosłem pralkę na zgiętym kręgosłupie, co poskutkowało fatalnie,
    bo kręgosłup w tym położeniu jest i tak bardzo mocno obciążony...]

    Nie możemy pozwalać na samowolne dewastowanie otoczenia, które
    jest naszym wspólnym dobrem, naszym drugim [rusycyzm?] domem!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2013-04-13 16:17:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." kkav45$dg9$...@n...news.atman.pl

    > Od razu wiedziałem, że ściemniasz, bo jachty kosztują więcej.

    Komornik licytuje za 1% wartości. Przecież z czegoś musi żyć
    biedaczysko ;-)

    A dalej mi się nie chciało czytać...

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 29. Data: 2013-04-13 16:19:13
    Temat: Re: Ile by
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    TS napisał(a) :

    > po kiego te fundusze skarbowe, skoro daja mniej niz lokaty, a wtopic moga
    > 50% jak SEB kiedys

    Po to by żyło się lepiej...

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 30. Data: 2013-04-13 16:33:01
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 13:08:10 +0200, xxx napisał(a):

    > Bez ryzyka nie ma inwestowania. Nie ma żadnych gwarancji

    Uhm. A pół godziny wcześniej było:

    "Przez najbliższe 2 lata zyskasz więcej niż na najlepszej lokacie
    bankowej."

    To tutaj zakończę, bo dużo adperson mi się ciśnie na klawiaturę.

    AK