    From: Raff <r...@f...it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
    Date: Tue, 12 Aug 2014 12:30:27 +0200

    > Miałeś obsługę już w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwidują
    > (najpierw do końca czerwca, potem do końca lipca, teraz "ostateczną" datą
    > jest
    > 18 sierpnia) stręcząc użytkownikom nowy.
    > Nie usprawiedliwiam ale sądzę, że że likwidacja dostępu w takim okresie może
    > napotkać trudności.
    > Nb. ten nowy jest taki jak w getinonline czyli cieżki i stylistyka "dla
    > głópów". Do tego
    > np. wymaga Explorera w wersji, która na XP się już nie zaistaluje. Stary był
    > lekki,
> [...]

    Zaczynałem ze starym GO, skończyłem w nowym. Nigdy tam konta osobistego nie
    miałem. Tylko lokaty. Zakończenie współpracy z nimi jest prawie niemożliwe.
    Doproszenie się w czyim posiadaniu są moje dane osobowe - także.
    Jeśli chodzi o Idea Bank - tam nie jest lepiej. Procedura goni, procedurę. Jak
    czegoś "w systemie" nie ma opisane, to w Idea "nie da się".