eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea bank- rozwiązanie stosunków › Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
  • Data: 2014-08-12 12:30:27
    Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
    Od: Raff <r...@f...it> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Miałeś obsługę już w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwidują
    > (najpierw do końca czerwca, potem do końca lipca, teraz "ostateczną" datą
    > jest
    > 18 sierpnia) stręcząc użytkownikom nowy.
    > Nie usprawiedliwiam ale sądzę, że że likwidacja dostępu w takim okresie może
    > napotkać trudności.
    > Nb. ten nowy jest taki jak w getinonline czyli cieżki i stylistyka "dla
    > głópów". Do tego
    > np. wymaga Explorera w wersji, która na XP się już nie zaistaluje. Stary był
    > lekki,
    > szybki, całkiem do rzeczy, potwierdzenia kodami z karty TAN, nawet z
    > wyłączonym
    > JavaScript dał się używać.
    > Jednak Getin/Open (które właśnie ujednolicają dostęp...) i Idea to oddzielne
    > byty mimo
    > tego sammego głównego udziałowcy.
    >

    Zaczynałem ze starym GO, skończyłem w nowym. Nigdy tam konta osobistego nie
    miałem. Tylko lokaty. Zakończenie współpracy z nimi jest prawie niemożliwe.
    Doproszenie się w czyim posiadaniu są moje dane osobowe - także.
    Jeśli chodzi o Idea Bank - tam nie jest lepiej. Procedura goni, procedurę. Jak
    czegoś "w systemie" nie ma opisane, to w Idea "nie da się".


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1