  • 1. Data: 2014-08-12 08:13:53
    Temat: Idea bank- rozwiązanie stosunków
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Posiadałem kiedyś coś takiego jak lokata w Idea Banku.
    Po lokacie tylko wspomnienie, żadnych kont, kart ani kredytów
    u nich nie mam, został tylko dostęp do bankowości online
    gdzie o te dobra mogę bezproblemowo wnioskować.

    Ale ja nie chcę :-) Jak się rozstać całkowicie?
    Powinno być coś w rodzaju umowy ramowej/umowy o dostęp
    do bankowości elektronicznej, ale po zalogowaniu nigdzie nie
    widzę, papierów nie mam, w skrzynce mailowej też nie stwierdzam
    (znalazłem tylko maila od banku z loginem, potwierdzenie
    wniosku o lokatę, potwierdzenie założenia lokaty).

    Jak najprościej się rozstać? Pisać o rozwiązanie umowy
    o bankowość elektroniczną dla "imię nazwisko" korzystającego
    z loginu xxx?

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2014-08-12 08:40:45
    Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
    Od: jj <p...@w...pl>

    Ja bym dopisal cos o danych osobowych - ze cofasz zgode na przetwarzanie, chcesz
    usunac (czy cos). Zawsze to jakos powazniej brzmi :)

  • 3. Data: 2014-08-12 09:12:22
    Od: Raff <r...@f...it>

    Powodzenia. Ja od maja próbuję rozstać się z Getinonline. Po miesiącu dostałem
    list, że oni nie mogą zamknąć mojego konta firmowego (!?). Wysłałem pismo z
    kategorii WTF. Po kolejnym miesiącu, dostałem pismo, że oni zamknęli dostęp i
    rozwiązali umowę. Problem w tym, że dostęp dalej jest i lokaty można zakładać.
    Kolejne pismo. Do tej pory odpowiedzi brak. Wysłałem skargę do KNF. Dalej cisza.
    Oczywiście w pismach były wezwania do zaprzestania przetwarzania danych i
    wnioski o przesłanie potwierdzenia tego faktu, ale odpowiedzi brak.
    Jak widać, ten bank ma poważny problem z procedurą "wypowiedzenie umowy przez
    klienta".

  • 4. Data: 2014-08-12 10:31:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja bym dopisal cos o danych osobowych - ze cofasz zgode na przetwarzanie, chcesz
    usunac (czy cos). Zawsze to jakos powazniej brzmi :)

    lepiej wypowiedz umowę ramową + ww.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-08-12 10:38:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    usunac (czy cos). Zawsze to jakos powazniej brzmi :)

    > lepiej wypowiedz umowę ramową + ww.

    Co oczywiście nic nie gwarantuje.
    KJ (który wysłał im poleconym wypowiedzenie umowy kont 2 lata temu, a ror sobie
    dalej jest)

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 6. Data: 2014-08-12 10:54:29
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Raff" <r...@f...it> napisał w wiadomości
> [...]
    >wnioski o przesłanie potwierdzenia tego faktu, ale odpowiedzi brak.
    >Jak widać, ten bank ma poważny problem z procedurą "wypowiedzenie umowy

    Miałeś obsługę już w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwidują
    (najpierw do końca czerwca, potem do końca lipca, teraz "ostateczną" datą
    jest
    18 sierpnia) stręcząc użytkownikom nowy.
    Nie usprawiedliwiam ale sądzę, że że likwidacja dostępu w takim okresie może
    napotkać trudności.
    Nb. ten nowy jest taki jak w getinonline czyli cieżki i stylistyka "dla
    głópów". Do tego
    np. wymaga Explorera w wersji, która na XP się już nie zaistaluje. Stary był
    lekki,
    szybki, całkiem do rzeczy, potwierdzenia kodami z karty TAN, nawet z
    wyłączonym
    JavaScript dał się używać.
    Jednak Getin/Open (które właśnie ujednolicają dostęp...) i Idea to oddzielne
    byty mimo
    tego sammego głównego udziałowcy.

    Arek

  • 7. Data: 2014-08-12 10:59:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co oczywiście nic nie gwarantuje.
    > KJ (który wysłał im poleconym wypowiedzenie umowy kont 2 lata temu, a ror sobie
    > dalej jest)

    to dzwonisz i składasz reklamacje...do skutku

    poza tym możesz podejść do dowolnego oddziału OF lub HB i tam również
    konto zamkniesz + dostaniesz papierowe potwierdzenie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-08-12 11:02:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > to dzwonisz i składasz reklamacje...do skutku
    Po 2 razach mi przeszło. Teraz widzę, że do KNF można napisac przez
    ePUAP i nawet odpowiadają, więc chyba pójdę tą drogą.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 9. Data: 2014-08-12 12:30:27
    Od: Raff <r...@f...it>

> [...]
    > JavaScript dał się używać.
    > Jednak Getin/Open (które właśnie ujednolicają dostęp...) i Idea to oddzielne

    Zaczynałem ze starym GO, skończyłem w nowym. Nigdy tam konta osobistego nie
    miałem. Tylko lokaty. Zakończenie współpracy z nimi jest prawie niemożliwe.
    Doproszenie się w czyim posiadaniu są moje dane osobowe - także.
    Jeśli chodzi o Idea Bank - tam nie jest lepiej. Procedura goni, procedurę. Jak
    czegoś "w systemie" nie ma opisane, to w Idea "nie da się".

  • 10. Data: 2014-08-13 07:08:24
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.08.2014 RobertS <b...@x...pl> napisał/a:

    > to dzwonisz i składasz reklamacje...do skutku

    Tak, albo "przewidywany czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
    powyżej pięciu minut" albo "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam
    pan zrobi" vel "może i tak jest w regulaminie na naszej stronie
    a także w umowie, ale nie można tak zrobić"
    (przerabiane wcześniej z GOL) :-)

    Na razie wysłałem wypowiedzenie umowy o korzystanie z bankowości
    elektronicznej. A dalej przewiduję przeboje jak z GOL,
    już jestem nastawiony na kilka przemiłych (oczywiście nagram)
    rozmów z infolinią i skargę do KNF.

    > poza tym możesz podejść do dowolnego oddziału OF lub HB i tam również
    > konto zamkniesz + dostaniesz papierowe potwierdzenie

    To pewna informacja? Bo nie mam w swoim mieście, musiałbym jechać.
    No i ja nie mam konta :-)