eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea bank- rozwiązanie stosunków › Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
  • Data: 2014-08-13 07:08:24
    Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 12.08.2014 RobertS <b...@x...pl> napisał/a:

    > to dzwonisz i składasz reklamacje...do skutku

    Tak, albo "przewidywany czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
    powyżej pięciu minut" albo "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam
    pan zrobi" vel "może i tak jest w regulaminie na naszej stronie
    a także w umowie, ale nie można tak zrobić"
    (przerabiane wcześniej z GOL) :-)

    Na razie wysłałem wypowiedzenie umowy o korzystanie z bankowości
    elektronicznej. A dalej przewiduję przeboje jak z GOL,
    już jestem nastawiony na kilka przemiłych (oczywiście nagram)
    rozmów z infolinią i skargę do KNF.

    > poza tym możesz podejść do dowolnego oddziału OF lub HB i tam również
    > konto zamkniesz + dostaniesz papierowe potwierdzenie

    To pewna informacja? Bo nie mam w swoim mieście, musiałbym jechać.
    No i ja nie mam konta :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1