eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea bank- rozwiązanie stosunków › Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer01.iad.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.new
    shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <lscbb1$29s$2@node2.news.atman.pl> <lsceoo$a29$1@wieslauf.sub.de>
    Subject: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
    Date: Tue, 12 Aug 2014 10:54:29 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 33
    Message-ID: <53e9d646$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.93.90
    X-Trace: 1407833670 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2237 83.31.93.90:5690
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2349
    X-Received-Body-CRC: 522632527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:604774
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Raff" <r...@f...it> napisał w wiadomości
    news:lsceoo$a29$1@wieslauf.sub.de...
    >Powodzenia. Ja od maja próbuję rozstać się z Getinonline. Po miesiącu
    >dostałem list, że oni nie mogą zamknąć mojego konta firmowego (!?).
    >Wysłałem pismo z kategorii WTF. Po kolejnym miesiącu, dostałem pismo, że
    >oni zamknęli dostęp i rozwiązali umowę. Problem w tym, że dostęp dalej jest
    >i lokaty można zakładać. Kolejne pismo. Do tej pory odpowiedzi brak.
    >Wysłałem skargę do KNF. Dalej cisza.
    >Oczywiście w pismach były wezwania do zaprzestania przetwarzania danych i
    >wnioski o przesłanie potwierdzenia tego faktu, ale odpowiedzi brak.
    >Jak widać, ten bank ma poważny problem z procedurą "wypowiedzenie umowy
    >przez klienta".

    Miałeś obsługę już w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwidują
    (najpierw do końca czerwca, potem do końca lipca, teraz "ostateczną" datą
    jest
    18 sierpnia) stręcząc użytkownikom nowy.
    Nie usprawiedliwiam ale sądzę, że że likwidacja dostępu w takim okresie może
    napotkać trudności.
    Nb. ten nowy jest taki jak w getinonline czyli cieżki i stylistyka "dla
    głópów". Do tego
    np. wymaga Explorera w wersji, która na XP się już nie zaistaluje. Stary był
    lekki,
    szybki, całkiem do rzeczy, potwierdzenia kodami z karty TAN, nawet z
    wyłączonym
    JavaScript dał się używać.
    Jednak Getin/Open (które właśnie ujednolicają dostęp...) i Idea to oddzielne
    byty mimo
    tego sammego głównego udziałowcy.

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1