  • 21. Data: 2015-09-29 18:40:23
    Temat: Re: Idea Bank - Lokata TYLKO DZIŚ - 3,5% na 3 miesiące
    Od: niko <k...@b...net>

    Witam,

    jak zmienić lokatę z odnawialnej na nieodnawialną?

    Z definicji jest odnawialna.

    pozdr
    niko

  • 22. Data: 2015-09-29 19:41:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 29 Sep 2015 11:08:24 +0200, Tommy <t...@g...com>
    wrote:

    >Czasem warto się zastanowić nad ofertami "dzisiaj i tylko dzisiaj w
    >promocji".
    To nie jest oferta "tylko dzisiaj". To jest nazwa lokaty a nie jej
    termin sprzedaży :) Fakt, nazwa (pod)chwytliwa :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 23. Data: 2015-09-29 19:52:56
    Od: b...@o...pl

    W dniu wtorek, 29 września 2015 18:40:27 UTC+2 użytkownik niko napisał:
    > Witam,
    > jak zmienić lokatę z odnawialnej na nieodnawialną?
    > Z definicji jest odnawialna.
    > pozdr
    > niko

    Zalogować się do systemu transakcyjnego. W zakładce lokaty jest możliwość edycji i
    zmiany statusu wraz z podaniem numeru rachunku do zwrotu środków.

  • 24. Data: 2015-09-29 20:40:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-09-29 o 09:33, Tommy pisze:

    > Tyle że to bank Czarneckiego który może mieć problemy ze względu na dużą
    > liczbę kredytów CHF i niekorzystne dla nich decyzję
    > współodpowiedzialności banku co może być problemem by kasiorka wróciła.
    > (chyba że przez BFG)

    Idea Bank udzielał kredytów w CHF? interesujące, możesz napisać kiedy to
    było?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2015-09-29 23:26:13
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-09-29 o 20:40, RobertS pisze:

    > Idea Bank udzielał kredytów w CHF? interesujące, możesz napisać kiedy to
    > było?

    Getin, Idea - jeden pies. Dobrze wiesz o co chodzi :P

  • 26. Data: 2015-09-29 23:26:57
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-09-29 o 19:52, b...@o...pl pisze:

    > Zalogować się do systemu transakcyjnego. W zakładce lokaty jest możliwość edycji i
    zmiany statusu wraz z podaniem numeru rachunku do zwrotu środków.

    Dzień przed rozwiązaniem sprawdzić ponownie. Historia Getinu zna
    przypadki automagicznej zmiany odnawialności. A jak wiadomo - Getin,
    Idea - jeden kot ;)

  • 27. Data: 2015-09-29 23:42:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mudle9$pqo$...@n...news.atman.pl

    > Kto uznaje?

    Expander (merytorycznie) nie daje już 10% na miesiąc?

    http://f.expander.pl/lp/20150826_lokata10/index.jsp?
    lpid=20150826_lokata10&formType=agora_inw&product0=2
    07&idPartner=1191&mnyProdId=560b055061676f07d9823600

    Link dający mi zysk. (w razie czego -- zyskiem dzielę się z lokaterem)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2015-09-30 00:42:01
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2015-09-29 09:33, Tommy pisze:

    > Tyle że to bank Czarneckiego który może mieć problemy ze względu na dużą

    ale to już nie problem Banku, ale rządu :)

  • 29. Data: 2015-09-30 10:30:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fReLuZ" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >ale to już nie problem Banku, ale rządu :)

    Jak Czarnecki da, to rzadu, jak nie da, to Czarneckiego :-)

    J.

  • 30. Data: 2015-09-30 10:54:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Luki" napisał w wiadomości grup
    >Może kogoś zainteresuje, bo to chyba niezła oferta.

    Kogos zainteresowalo ?
    Zawnioskowalem, i cos email dojsc nie moze ...

    J.