  • 11. Data: 2015-09-29 10:41:21
    Temat: Re: Idea Bank - Lokata TYLKO DZIŚ - 3,5% na 3 miesiące
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-29 o 09:57, Tommy pisze:

    > I całe szczęście bo jedynym trolem wydajesz się być ty. Zaczynasz pisać
    > po prostu chamsko. Nie pisz wiecej już bo tekst "to trzymaj w skarpecie"
    > kulturalny nie jest. Pa pa trolu.

    Jak nie uznajesz lokat bankowych, to co robisz na grupie bankowej???

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2015-09-29 10:58:21
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-09-29 o 09:39, Tommy pisze:

    > KU przestrodze
    > http://www.money.pl/forum/idea-bank--wasze-opinie-t3
    311269s1.html

    Oj coś widzę że kolega ma ostrą alergie na IB ;)

    Póki co korzystając z lokat u nich (od dość dawna)
    nie mam negatywnych doświadczeń.
    Poza tym jest BFG, a poza tym - to myślę że większość grupowiczów
    nie wkłada wszystkich jajek do jednego koszyka ;)

    Podsumowując, jakoś zupełnie nie przeraża mnie myśl,
    że w ciągu najbliższych 3 m-cy IB może być niewypłacalny ;)

    Pozdro

  • 13. Data: 2015-09-29 11:08:24
    Od: Tommy <t...@g...com>

    W dniu 2015-09-29 o 10:58, Waldek pisze:

    > Oj coś widzę że kolega ma ostrą alergie na IB ;)

    Właśnie że nie mam alergii. W BGŻ się skończyło to co było, w innym
    banku należącym do Getting Holding też i pomyślałem czas na zmianę i
    patrzę dziś IDEA ale tylko dziś i już mam zakładać ale pomyślałem
    poczytać o tym w internecie i się wstrzymałem.
    Siedzę też w tematyce giełdowej to i biorę poprawkę na to co się dzieje
    http://stooq.pl/q/?s=gtn&c=3y&t=c&a=ln&b=1

    Czasem warto się zastanowić nad ofertami "dzisiaj i tylko dzisiaj w
    promocji". Zresztą każdy swoją kasą ryzykuje.
    Coś mnie zaniepokoiło i chciałem by na forum dowiedzieć się co inni o
    tym myślą.

  • 14. Data: 2015-09-29 11:12:57
    Od: Tommy <t...@g...com>

    W dniu 2015-09-29 o 10:41, Liwiusz pisze:
    > Jak nie uznajesz lokat bankowych, to co robisz na grupie bankowej???

    Jak uznaje to pytania nie ma.

  • 15. Data: 2015-09-29 11:25:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-29 o 11:12, Tommy pisze:

    > Jak uznaje to pytania nie ma.

    Kto uznaje?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2015-09-29 12:00:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tommy" napisał w wiadomości grup

    >Właśnie że nie mam alergii. W BGŻ się skończyło to co było, w innym
    >banku należącym do Getting Holding też i pomyślałem czas na zmianę i
    >patrzę dziś IDEA ale tylko dziś

    No wlasnie - jak z tym "tylko dzis" ? Nie widze, aby podawali jakas
    date ... "dzis" bedzie dlugo trwalo ?

> [...]
    >poczytać o tym w internecie i się wstrzymałem.

    >Siedzę też w tematyce giełdowej to i biorę poprawkę na to co się

    Ale skoro siedzisz to wiesz, ze niewiele z tego wynika. Moze poza tym,
    ze czas kupowac :-)
    Choc tu faktycznie warto sprawdzac stan prac nad ustawa ... lokaty sa
    jednak bezpieczne.

    J.

  • 17. Data: 2015-09-29 12:09:20
    Od: Tommy <t...@g...com>

    > No wlasnie - jak z tym "tylko dzis" ? Nie widze, aby podawali jakas date
    > ... "dzis" bedzie dlugo trwalo ?

    Masz rację.
    "Oferta Lokata TYLKO DZIŚ (,,Lokata") jest ważna od dnia 28 września 2015
    r. do odwołania jednak nie krócej niż do dnia 29 września 2015 r. Jest
    to okres
    ważności oferty, w którym mogą być składane Wnioski o założenie Lokaty."

    > Ale skoro siedzisz to wiesz, ze niewiele z tego wynika.

    Potwierdzam ( i do pozostałej części wypowiedzi też się zgadzam, dzięki )

  • 18. Data: 2015-09-29 12:10:47
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-09-29 o 12:00, J.F. pisze:

    > No wlasnie - jak z tym "tylko dzis" ? Nie widze, aby podawali jakas date
    > ... "dzis" bedzie dlugo trwalo ?

    Z karty produktu "dzis" to od 28.09 do odwołania
    - ale nie krócej niż do 29.09

    IMHO jak bank nazwie "roboczo" lokate to jego sprawa
    równie dobrze może ją sobie nazwać minutka lub "sprzedawać"
    tylko w określonych godzinach promocyjnych ;)

    Pozdro

  • 19. Data: 2015-09-29 12:45:15
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2015-09-29 o 12:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tommy" napisał w wiadomości grup

    > No wlasnie - jak z tym "tylko dzis" ? Nie widze, aby podawali jakas date
    > ... "dzis" bedzie dlugo trwalo ?

    podobno "Dziś" to tylko dziś i wczoraj
    <http://livesmarter.pl/lokata-tylko-dzis-3-5-procent
    -bez-limitow-ponownie-w-idea-bank/>

    Marcin "lolekanabolek"

  • 20. Data: 2015-09-29 12:58:56
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2015-09-28 21:12, Luki pisze:
    > Jak w temacie.
    > Może kogoś zainteresuje, bo to chyba niezła oferta.

    W tym samym banku jest też lokata na 13 dni oprocentowana 3,13%. Też
    ciekawa oferta.
    https://www.ideabank.pl/lokata-wielka-trzynastka