  • 1. Data: 2015-09-28 18:32:58
    Temat: Znaleziono zapotrzebowanie dla złota
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Może niezręcznie zapisałem swą myśl w topicku.
    Chodziło mi o to, że cena złota skoczy w górę,
    gdy wzrośnie zapotrzebowanie na złoto.

    https://www.skarbnicanarodowa.pl/bitwa-grunwald?ac=5
    2013945&utm_source=ENNA_o2__rollout&utm_medium=ENNA-
    emailing&utm_campaign=52013945_ENNA_GNW_AU_1509_o2_

    MPlichta skupując złoto nie zdawał sobie sprawy
    z tego, że skupowanie podnosi cenę? I że próba
    szybkiej sprzedaży zaowocuje spadkiem ceny?...

    -=-

    Złoto trzymało się dobrze tysiące lat. Od dawna czas
    na tworzywa sztuczne i pierwiastek życia -- węgiel.
    [, którego Polska i Donbas mają pod dostatkiem?]

    -=-

    Tradycyjnie proponuję korzystanie z banerów na mojej stronie
    i zachęcam do stawiania swoich/Waszych stron z banerami,
    z których będę korzystał, o ile otrzymam połowę wisienek,
    choćby w obietnicy. (jeśli ktoś stosownie obieca -- zaryzykuję,
    o ile oferta zainteresuje mnie, a jeśli ten ktoś złamie swą
    obietnicę, jak nie przymierzając Citi -- wyślę temu komuś
    chłopaków z bejsbiolami, o ile będę znał @dres tego kogoś...
    w ostateczności wyślę na grupę link z tymi chłopcami...
    może warto Citiemu wysłać taki link?... próby słania
    wieści bezpośrednio Citiemu spełzają od dawna na
    niczym -- to ,,zaleta'' modyfikacji Citiego interfejsu WWW)

    -=-

    ,,Panie'' z ZUSu miauczą, abym zobowiązał się do czegoś w razie otrzymania renty.
    Nie mogąc dłużej opierać się (bo i o co? -- mam mało mebli) obiecuję, że w razie
    otrzymania renty zdrowotnej, będę kontynuował mą wojnę wymierzoną przeciwko ZUS,
    bolszewikom (i ich bolszewizacji życia) itp. szkodnikom. Tak mi dopomóż Boże, św.
    krzyżu, półksiężycu, gwiazdo Dawida, a nawet czarny kocie -- toż sataniści też są
    Bożym darem, Bożymi dziećmi...

    -=-

    ZUS ma u mnie przerąbane -- bo zachęcał mnie do złożenia wniosku o ,,prewencję'',
    który odrzucił zaocznie.

    Platforma Oprawców ma u mnie przerąbane -- bo odmówiła mi Karty Parkingowej.
    (prawo stanowione w polskich sądach nie obejmuje mnie -- ani do wentylacji
    nie mam prawa, ani do ochrony kręgosłupa; muszę płacić za wentylację i za
    utrzymywanie zespołów orzekających oraz różne podatki, ale ze stanowionych
    przez polski parlament praw nie mogę korzystać; jedne z najpoważniejszych
    uszkodzeń kręgosłupa, czyli bezspornie narządu ruchu, nie jest naruszeniem
    narządu ruchu wg RP, której premierem jest lekarz)

    -=-

    Prywatnie ;) do AMacierewicza:

    Zadaniem armii/wojska jest obrona ludności cywilnej.
    (tak jest i w Polsce, i w innych krajach)

    Obecnie (już II wojna święta tak miała) wojny prowadzone
    są za pomocą niszczenia gospodarki nieprzyjaciela.
    (intrygą, wywiadem, sankcjami, mantrą... -- i Kościół
    na to stawia oficjalnie od czasów SWII, i doktryny
    (nie zawsze oficjalnie) mocarstw -- chyba wszystkich)

    Caracale niszcząc Świdnik -- niszczą polską gospodarkę, czyli jako
    składowa polskiej armii nie tylko nie bronią Polski, lecz atakują Polskę.

    Polska nie jest fragmentem Francji, lecz krajem (i państwem) osobnym.
    Przypomina o tym ;) choćby AMerkel przy okazji wypowiadania obaw
    związanych z polską energetyką jądrową:

    - dziś Polacy zbudują cywilne elektrownie jądrowe
    - jutro dobudują do tego naukę skierowaną w stronę ,,atomu''
    - pojutrze zbudują swoją własną broń jądrową i termojądrową
    - aby następnie (samodzielnie lub pod panowaniem Moskwy)
    stać się śmiertelnym zagrożeniem dla Zachodu

    Kupno Caracali niszczy Sikorskiego ze Świdnika, ;) gdyż Świdnik
    nie buduje śmigłowców dla plebsu, lecz dla wojska. Odrzucenie
    oferty Świdnika przez Polaków stawia Świdnik w złym świetle
    (,,nawet swoi go nie chcą -- więc i my go odrzućmy'')
    i skutecznie pozbawia możliwości rozwoju...

    Państwo (polskie czy inne) budując warunki przetargu, musi zadbać o swoje
    dobro. Caracale są droższe od Sikorskiego i w kupnie, i w eksploatacji,
    i w kosztach społecznych (mam na myśli zasiłki dla bezrobotnych oraz
    zwiększoną przestępczość spowodowana bezrobociem) co trzeba uwzględnić.

    Caracale są lepsze od Black Hawków, ale ważne jest spełnianie warunków
    koniecznych, nie zaś ,,sportowa rywalizacja''. Ważne jest to, czy dany
    śmigłowiec spełnia dostatecznie dobrze postawione mu zadania, nie zaś
    to, czy jest najlepszy.

    Co lepsze? -- Volvo S40 czy S80? Jasne, że S80. Ale jeśli S40
    spełnia powierzone zadania, po co wydawać znacznie więcej na S80?
    (wiem, wiem -- S40 już nie ma; Chińczycy woleli V zamiast S)

    Jeden samolot pasażerski ma zasięg 5 tysięcy km, inny tylko 3 tysięcy km.
    IMO oba są równie dobre na dystansach mniejszych niż 1 tysiąc km.

    Polska armia musi bronić Polski -- także poprzez obronę polskiej gospodarki.
    Podobnie ja -- muszę bronić swoich interesów przy wyborze producenta mleka. ;)

    Tłumaczenie typu: ,,Francuzi dadzą pracę w Polsce'' jest ciekawe. Oznacza
    niszczenie już istniejących zakładów i budowania nowych. Czy Polaków stać
    na niszczenie czegoś dobrego tylko dlatego, że to coś jest nieco gorsze
    od czegoś najlepszego? Czy ktoś zburzy swój dom tylko dlatego, że może
    zbudować (dużym kosztem) nowy, nieco lepszy, lecz znacznie kosztowniejszy
    dom? Warto wyburzyć ruderę, lecz nie dom użyteczny.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-09-29 14:24:37
    Temat: Re: Znaleziono zapotrzebowanie dla złota
    Od: l...@g...com

    użytkownik Eneuel Leszek
    > https://www.skarbnicanarodowa.pl/bitwa-grunwald?ac=5
    2013945&utm_source=ENNA_o2__rollout&utm_medium=ENNA-
    emailing&utm_campaign=52013945_ENNA_GNW_AU_1509_o2_

    A realnie ile takie coś kosztuje?
    Kawałek blaszki pokryte 0,1um Au?

    Pic na wodę, gówno owinięte w sreberko
    plus kilka ładnych słówek.

  • 3. Data: 2015-09-29 23:45:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <l...@g...com> 9...@g...co

    : Pic na wodę, gówno owinięte w sreberko

    W złotko. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'