  • 31. Data: 2015-09-30 14:15:00
    Temat: Re: Idea Bank - Lokata TYLKO DZIŚ - 3,5% na 3 miesiące
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-30 o 10:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Luki" napisał w wiadomości grup
    >
    > Kogos zainteresowalo ?
    > Zawnioskowalem, i cos email dojsc nie moze ...

    To samo.
    Może dlatego, że byłem już ich klientem i mnie nie chcą? :)

    --
    Pete

  • 32. Data: 2015-09-30 14:20:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >To samo.
    >Może dlatego, że byłem już ich klientem i mnie nie chcą? :)

    A sprawdzales stary login ?
    Mozliwe, ze tego pesela w systemie juz maja i system glupieje.

    Oferta nie jest tylko dla nowych klientow i przez strone lokaty daje
    sie zalozyc.

    J.

  • 33. Data: 2015-09-30 15:28:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-30 o 14:20, J.F. pisze:
> [...]
    > Mozliwe, ze tego pesela w systemie juz maja i system glupieje.
    >
    > Oferta nie jest tylko dla nowych klientow i przez strone lokaty daje sie

    Bingo!
    odgrzebałem login i potwierdzenia po założeniu lokat po zalogowaniu doszły.

    thx.

    --
    Pete

  • 34. Data: 2015-09-30 15:33:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Bingo!
    >odgrzebałem login i potwierdzenia po założeniu lokat po zalogowaniu
    >doszły.

    Ciekawe co z wczesniejszymi wnioskami.
    Odrzucone, czy gdzies tam sobie wisza i czekaja ...
    ... no i jak widac lepiej starych danych nie zapominac :-)

    J.

  • 35. Data: 2015-10-02 11:29:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Luki" napisał w wiadomości grup
    >Może kogoś zainteresuje, bo to chyba niezła oferta.

    No i dzis zniknela z oferty. Wczorach chyba jeszcze byla.
    Dzis trwalo 4 dni.

    Zniknela tez "wielka trzynastka" - startowala 23.09.
    Czyzby potrzebowali na gwalt gotowki i cele zrealizowali ?

    Ale 13 dni szybko minie ... chyba ze licza, ze sporo klientow zapomni.

    J.

  • 36. Data: 2015-10-02 11:34:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-02 o 11:29, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Zniknela tez "wielka trzynastka" - startowala 23.09.
    > Czyzby potrzebowali na gwalt gotowki i cele zrealizowali ?

    Obie 'zniknęły' już wczoraj.

    --
    Pete