  • 1. Data: 2015-09-28 21:12:16
    Temat: Idea Bank - Lokata TYLKO DZIŚ - 3,5% na 3 miesiące
    Od: "Luki" <o...@m...com>

    Jak w temacie.
    Może kogoś zainteresuje, bo to chyba niezła oferta.

    Pozdrawiam,
    Luke

  • 2. Data: 2015-09-28 22:34:40
    Temat: Re: Idea Bank - Lokata TYLKO DZIŚ - 3,5% na 3 miesiące
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-09-28 o 21:12, Luki pisze:
    > Jak w temacie.
    > Może kogoś zainteresuje, bo to chyba niezła oferta.

    No ...mnie zainteresowało, bo faktycznie na chwile obecną atrakcyjnie
    - właśnie dziś mi z Idei środki wróciły
    Siakiś taki fuks? ... ale raczej ostro kasiory potrzebują ;)

    Z drugiej strony - loki na 3m - wnioski złożone teraz
    to kasiorka może pobumelować na przełomie roku
    wypadnie finisz w sylwester/new_year
    gdzie jak zwykle będzie kaszana w bankach ;)

    Pozdro

  • 3. Data: 2015-09-29 00:54:42
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 28 Sep 2015 22:34:40 +0200, Waldek napisał(a):

    > Z drugiej strony - loki na 3m - wnioski złożone teraz
    > to kasiorka może pobumelować na przełomie roku
    > wypadnie finisz w sylwester/new_year
    > gdzie jak zwykle będzie kaszana w bankach ;)

    Zwłaszcza, że Nowy Rok wypada w piątek, a potem jeszcze jest sobota i
    niedziela. Na przelew zostaje poniedziałek i wtorek, a w środę 6
    stycznia znowu święto!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2015-09-29 07:40:22
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Zwłaszcza, że Nowy Rok wypada w piątek, a potem jeszcze jest sobota i
    > niedziela. Na przelew zostaje poniedziałek i wtorek, a w środę 6
    > stycznia znowu święto!

    Jak przelejesz dziś to kasiorka wróci na konto we wtorek 29-go.

  • 5. Data: 2015-09-29 09:33:57
    Od: Tommy <t...@g...com>

    > Jak przelejesz dziś to kasiorka wróci na konto we wtorek 29-go.

    Tyle że to bank Czarneckiego który może mieć problemy ze względu na dużą
    liczbę kredytów CHF i niekorzystne dla nich decyzję
    współodpowiedzialności banku co może być problemem by kasiorka wróciła.
    (chyba że przez BFG)

  • 6. Data: 2015-09-29 09:39:41
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    +
> [...]
    > liczbę kredytów CHF i niekorzystne dla nich decyzję
    > współodpowiedzialności banku co może być problemem by kasiorka wróciła.

    To trzymaj w skarpecie.

  • 7. Data: 2015-09-29 09:39:47
    Od: Tommy <t...@g...com>

> [...]
    > liczbę kredytów CHF i niekorzystne dla nich decyzję
    > współodpowiedzialności banku co może być problemem by kasiorka wróciła.

    KU przestrodze
    http://www.money.pl/forum/idea-bank--wasze-opinie-t3
    311269s1.html

  • 8. Data: 2015-09-29 09:41:36
    Od: Tommy <t...@g...com>

    > To trzymaj w skarpecie.

    Buraków z brudnymi skarpetkami tutaj nie potrzeba.

  • 9. Data: 2015-09-29 09:47:13
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-09-29 o 09:41, Tommy pisze:

    > Buraków z brudnymi skarpetkami tutaj nie potrzeba.

    Wystawiłeś sobie opinię. Więcej nie napiszę. Nie karmię trolli.

  • 10. Data: 2015-09-29 09:57:11
    Od: Tommy <t...@g...com>

    W dniu 2015-09-29 o 09:47, wiatrak pisze:

    > Wystawiłeś sobie opinię. Więcej nie napiszę. Nie karmię trolli.

    I całe szczęście bo jedynym trolem wydajesz się być ty. Zaczynasz pisać
    po prostu chamsko. Nie pisz wiecej już bo tekst "to trzymaj w skarpecie"
    kulturalny nie jest. Pa pa trolu.