  • 1. Data: 2015-09-25 02:10:15
    Temat: darmowe konto osobiste
    Od: n...@p...pl

    gdzie mogę (w jakim banku) założyć darmowe
    konto osobiste?

    warunki:
    1. bezwarunkowy brak opłaty za prowadzenie
    rachunku, bez konieczności utrzymywania salda,
    zapewniania wpływów i robienia transakcji kartą
    2. nie wciskanie na siłę karty debetowej
    3. możliwość wypowiedzenia umowy rachunku drogą
    korespondencyjną bez osobistej wizyty w placówce
    4. bank nie zaskakuje częstymi zmianami oferty
    cenowej (przeciwieństwo mbanku który regularnie
    co miesiąc grzebie w taryfach
    5. wisienki bez znaczenia a najlepiej całkowity
    brak tychże wisienek

  • 2. Data: 2015-09-25 10:42:31
    Temat: Re: darmowe konto osobiste
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Sep 2015 17:10:15 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, n...@p...pl
    napisał(-a):

> [...]
    > cenowej (przeciwieństwo mbanku który regularnie
    > co miesiąc grzebie w taryfach
    > 5. wisienki bez znaczenia a najlepiej całkowity

    Obecnie chyba większość banków (a na pewno dużo) ma w ofercie taki rodzaj
    konta: np. t-mobile, pocztowy, smartbank (tu nawet karta za free - przynajmnije
    na razie).

  • 3. Data: 2015-09-25 15:03:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Sep 2015 17:10:15 -0700 (PDT), n...@p...pl
    napisał(a):

    > gdzie mogę (w jakim banku) założyć darmowe
    > konto osobiste?

    Volkswagen bank.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 4. Data: 2015-10-02 11:19:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 7...@g...co

    Jeśli chcesz i mieścisz się:

    Bank SMART - Konto Na Wypasie
    https://clk.leadexpert.pl/click?c=9PhWidkQ&cr=7OjjuE
    Jx&s=NdnT4JTV <-- z moim zarobkiem
    http://www.banksmart.pl/konta/kampanie/001/studenci_
    bon <-- bez mojego zarobku

    http://www.banksmart.pl/download/reg-kon-stud-pizza.
    pdf <-- chyba to

    Promocja ,,SMART konto na WYPASIE -- II edycja'' adresowana jest do osób,
    które na dzień złożenia wniosku o otwarcie SMART konta nie ukończyły 26
    roku życia i spełniają pozostałe warunki uczestnictwa w promocji określone
    w regulaminie promocji. SMART Konto to najtańsze konto na rynku, dzięki
    któremu można 'zgarnąć 40 zł na wyżerkę'. Zakładając SMART Konto korzysta
    się z darmowego prowadzenia konta, karty za 0zł, przelewów krajowych
    i wypłat z bankomatów na całym świecie także za darmo. Kupon od
    PizzaPortal o wartości 40zł klient otrzymuje na e-maila.

    W ,,razie czego'' -- moim zarobkiem dzielę się z ludźmi
    potrzebującymi, czyli z tymi, którzy zakładając, dają mi zarobić.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'