  • Data: 2019-04-30 16:17:20
    Temat: Re: Idea Bank
    Od: Szymon <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-30 o 15:12, RobertS pisze:

    > jak sądzicie, okazja czy lepiej trzymać się z daleka?

    Na Interii wyczytałem: "Wszystkie wskaźniki są na odpowiednich
    poziomach, odbudowane zostały bufory płynnościowe - poinformował prezes
    Idea Banku Jerzy Pruski na konferencji podsumowującej wyniki banku za
    2018 rok."

    "Z punktu widzenia płynnościowego, po kryzysie z listopada zeszłego
    roku, mamy bezpieczną pozycję - powiedział prezes Pruski."

    Odbudowane? Najwyraźniej mieli problem z płynnością, a - wydaje mi się -
    to już preludium do kłopotów z odzyskaniem środków przez klientów. Jeśli
    do tego dodać 1,9 mld strat na taki mały bank to trzymam się z daleka.

    --
    Pozdrawiam