  • 11. Data: 2013-02-20 12:01:03
    Temat: Re: Idea B-pig-pong w dol
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-02-20 11:16, lolekanabolek pisze:
    > nie ty płacisz tylko tobie teraz będą płacić już tylko 6 zł miesięcznie
    > więcej za klikanie w idei

    A co się zmieniło, że teraz będą płacić więcej?
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 12. Data: 2013-02-20 12:21:19
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-20 12:01, Akarm napisał(a):

    > A co się zmieniło, że teraz będą płacić więcej?

    Zmieniło się oprocentowanie w IB z 6,5% na 5,5%.

    Do tej pory IB płacił o 20,25 zł netto więcej niż analogiczna lokata
    na koncie oszczędnościowym w Meritum.

    Po zmianie oprocentowania ta różnica na korzyść IB wynosi już tylko
    6,75 zł netto.

    --
    TrzyLinie

  • 13. Data: 2013-02-20 13:08:46
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-02-20 12:21, TrzyLinie pisze:
    > Do tej pory IB płacił o 20,25 zł netto więcej niż analogiczna lokata
    > na koncie oszczędnościowym w Meritum.
    >
    > Po zmianie oprocentowania ta różnica na korzyść IB wynosi już tylko
    > 6,75 zł netto.

    O tym co napisałeś, przecież wiadomo.
    Tylko w pierwszym poście jego autor informował, że nawet za konto
    kosztujące ok. 6 zł więcej, oprocentowanie wynosi 5,5%.

    *tylko 5,5%, również za ok. 6zl więcej na miesiąc*

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 14. Data: 2013-02-20 13:09:58
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Na IB 5.5% ale to wyświetlało od razu i założyłem z braku lepszego
    > pomysłu, za to w GOL i OO mam na 6.5%. Sprawdzałem w szczegółach
    > "bumerangów"

    Może komuś sie przyda to info (5,1% na 3 mce):
    https://lokata.pbp-bank.pl
    Parę dni temu skończyły mi się poprzednie lokaty u nich i pieniądze z
    odsetkami wróciły na konto.

  • 15. Data: 2013-02-20 13:17:05
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-20 13:08, Akarm napisał(a):
    > Tylko w pierwszym poście jego autor informował, że nawet za konto kosztujące ok. 6
    zł więcej, oprocentowanie wynosi 5,5%.

    Ale jak Ty to tam wyczytałeś :) Ja nie widzę, żeby coś pisał o koszcie...

    --
    TrzyLinie

  • 16. Data: 2013-02-20 13:41:03
    Od: Akarm <A...@w...pl>

  • 17. Data: 2013-02-20 13:49:21
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-20 13:41, Akarm pisze:

    > *tylko 5,5%, również za ok. 6zl więcej na miesiąc*

    "takze za ok 6zl wiecej na mies., to szkoda klikac"

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 18. Data: 2013-02-20 14:13:16
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "AS" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może komuś sie przyda to info (5,1% na 3 mce):
    > https://lokata.pbp-bank.pl
    > Parę dni temu skończyły mi się poprzednie lokaty u nich i pieniądze z
    > odsetkami wróciły na konto.

    IMO - nie ma sie (o) co spinać ;)

  • 19. Data: 2013-02-20 19:20:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Wydawalo mi sie to jasne co napisalem, ale dla wyjasnienia:
    Ok. 6zl na mies otrzymujesz wiecej niz trzymajac 20tys na koncie w Meritum.
    Obowiazek klikania codziennego, awarii systemu Idea nie jest warty tych
    dodatkowych ~6zl odsetek. Tak jak ktos pisal, jezeli zapomnimy zalozyc przez
    kilka dni w miesiacu, to mozemy miec z tego mniej niz na zwyklym koncie
    oszcz. gdzie nie musimy codziennie zagladac i klikac.

  • 20. Data: 2013-02-21 09:18:08
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 08:17:19 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
    > W GOL i OO ciągle 6.5%

    I nadal 6.5, tylko że o ile w OO założyłem bez problemu, to w GOLu ciągle dostaję
    komunikat "Prosimy spróbować ponownie za chwilę". A przecież to ten sam bank!