  • 1. Data: 2013-02-19 14:01:33
    Temat: Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?
    Od: m...@g...com

    Witam
    Wczoraj ku mojemu zaskoczeniu (gdyż wcale się ani nie prosiłem ani nie składałem
    żadnego wniosku) znalazłem w skrzynce liścik a w nim nowa kartę kredytową Sygma Bank
    - taka białą z idiotycznym ludkiem.

    Mam zapytanie może ktoś korzysta z tego wynalazku:

    1) czy jest to dobra karta i co mi daje
    2) czy ubezpieczenia do niej sa obowiązkowe (pewnie tak bo ten sygma to jakis
    wynalazek)
    3) czy warto ja aktywowac i dlaczego mi ja przysłali?

  • 2. Data: 2013-02-19 14:24:08
    Temat: Re: Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 05:01:33 -0800 (PST), m...@g...com napisał(a):

> [...]
    wynalazek)
    > 3) czy warto ja aktywowac i dlaczego mi ja przysłali?

    Zostałeś wyróźniony sposród milionów rodaków.

    Sprawdź lepiej, czy nie masz z Sygma Banku jakiś rat wziętych - na
    cokolwiek.

    Aktywować nie musisz, ale zobacz czy przyznany limi na tej karcie nie
    obciąża Cię w BIKu - żebyś się potem nie zdzwił.

    --
    Franc

  • 3. Data: 2013-02-19 14:25:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 14:01:33 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
    > Mam zapytanie może ktoś korzysta z tego wynalazku:
    > 2) czy ubezpieczenia do niej sa obowiązkowe (pewnie tak bo ten sygma to jakis
    wynalazek)

    > 3) czy warto ja aktywowac i dlaczego mi ja przysłali?

    Sprawdz dokładnie jaka masz kartę bo Sygma maw ofercie chyba kilkanascie kart i
    róznia się one szczegółami.
    https://www.sygmabank.pl/karty/karta-sygma-bank
    Np ta
    https://www.sygmabank.pl/karty/karta-euro-mastercard
    daje 5% zwrotu za paliwo.
    Ubezpieczenia mozna wyłączyc w panelu transakcyjnym.
    Jak juz zdecydujesz się korzystac z ich karty to czytaj uwaznie korespondencje od
    nich i aktualne pronmocje.
    Sygma ma ciągle kilka promocji dla róznych kart, i dla wybranych klientów.
    Ja specjalnie aktywnie z ich karty nie korzystam, spłacam zawsze w okresie
    bezodsetkowym a w ubiegłymu dostałem kw prezencie przedpłacone karty na 50 i 30zł
    jakąs biżuterie firmy Kruk i kilka razy jakis zwrot(paliwo chyba)
    Nigdy nie interesowało mnie "wiśniobranie" to wszystko co wyżej pisałem to dostałem
    nijako przy okazji normalnego korzystania.
    Na stronie Sygma zawsze jest kilka regulaminów aktualnych promocji i trudno się w tym
    połapac.
    Póki co ja jestem zadowolony ale uwazac trzeba bo w necie sa opinie ze jak czegoś nie
    dopilnujesz, termin przekroczysz to sygma jest upierdliwa, jakies koszty, trude
    reklamacje, dziwene wpisy w BIK.
    Mnie to póki co nie spotkało.

  • 4. Data: 2013-02-19 22:01:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-19 14:01, m...@g...com pisze:
> [...]
    wynalazek)
    > 3) czy warto ja aktywowac i dlaczego mi ja przysłali?

    Nie chcesz, przetnij i odeślij z podziękowaniem.

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-02-20 02:13:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> e...@g...co

    : Mam zapytanie może ktoś korzysta z tego wynalazku:

    Tak -- ja i moja matka na przykład.

    : 1) czy jest to dobra karta

    Zła.

    : i co mi daje

    Satysfakcję, stres i czasami jakieś skromne profity
    w: bonach, keszbekach paliwowych, głupich podarunkach...
    Matce potrącili ze 2 dychy plnów na UBezpieczenie
    i przysłali jej broszkę (w kształcie sowy) z blachy.

    : 2) czy ubezpieczenia do niej sa obowiązkowe

    Płatne? -- nie.

    : (pewnie tak bo ten sygma to jakis wynalazek)

    Ale prawie na pewno masz ubezpieczenia i (jeśli
    [jesteś zdrowy na umyśle] nie chcesz płacić)
    musisz je dezaktywować w oddziale!

    : 3) czy warto ja aktywowac

    Raczej nie. :)

    : i dlaczego mi ja przysłali?

    Bo chą cię okraść -- to chyba oczywiste. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-02-20 02:19:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" e...@g...co

    : Ubezpieczenia mozna wyłączyc w panelu transakcyjnym.

    Mnie powiedziano, że ani przez telefon,
    ani przez WWW -- tylko w ,,marmurze''.

    : Na stronie Sygma zawsze jest kilka regulaminów
    : aktualnych promocji i trudno się w tym połapac.

    To prawda!

    : [..] sygma jest upierdliwa, jakies koszty, trude reklamacje,

    Nie są trudne ;) -- i **zawsze** są rozpatrywane na niekorzyść Klienta. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-02-20 09:18:09
    Od: m...@g...com

    Ubezpieczenia mozna wyłączyc w panelu transakcyjnym.

    > Mnie powiedziano, że ani przez telefon,
    >
    > ani przez WWW -- tylko w ,,marmurze''.

    Ale w jakim marmurze - przecież Sygma Banque S.A. Oddział w Polsce nie prowadzi
    tradycyjnej sieci oddziałów - to w jakim marmurze

  • 8. Data: 2013-02-20 13:41:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> 1...@g...co

    > ani przez WWW -- tylko w ,,marmurze''.

    : Ale w jakim marmurze - przecież Sygma Banque S.A.
    : Oddział w Polsce nie prowadzi tradycyjnej sieci
    : oddziałów - to w jakim marmurze

    Nie znam się na tym -- Półbank był w terakocie, inne
    ćwierćbanki są w szmatach (dywanach) a Sygma być noże
    jest [więc 'jest' czy 'być'?] w jakimś aglomeracie...
    Może w agglosimpleksie... Nie znam się na wystroju wnętrz.
    Wiem, że w bankach najważniejsze są wnętrza (czasami nazywane
    środkami) ale ja na tym nie znam się ani trochę!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-02-20 15:23:56
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 02:13:47 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : i dlaczego mi ja przysłali?

    > Bo chą cię okraść -- to chyba oczywiste. :)

    Lekki OT: nawet nie wiecie jaki mechanizm powstaje na marginesie takich
    wątków; przedstawię go w postaci "diagramu":

    - pada w sieć pytanie: "co myślicie o przedsiębiorcy ĄĘŚĆŹ"?
    - sieć odpowiada: "złodzieje!"
    - różne portale i serwisy robią sobie z tego wszystkiego kontent,
    - póki ci "złodzieje!" są tylko w usenecie, to ĄĘŚĆŹ nawet o tym nie słyszał,
    - ale portal ma dobre SEO,
    - więc Gógiel za czas jakiś zestawia: ĄĘŚĆŹ = złodzieje,
    - więc ktoś od ĄĘŚĆŹ pisze do portalu "zdejmmito! bo naruszasz!"

    i tak się kręci... ;-)

    O proszę: http://goo.gl/Ydgfn

    --
    Olgierd
    http://goo.gl/UGDjB

  • 10. Data: 2013-02-20 23:14:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 20 Feb 2013 00:18:09 -0800 (PST), m...@g...com wrote:

    >Ale w jakim marmurze - przecież Sygma Banque S.A. Oddział w Polsce nie prowadzi
    tradycyjnej sieci oddziałów - to w jakim marmurze

    Sygma Banque Société Anonyme (SA) Oddział w Polsce
    ul. Suwak 3
    02-676 Warszawa

    Kiedyś pracowałem niedaleko i nawet złożyłem im pismo osobiście
    (miałem w BIK wpis KK, której umowy nie zawarłem!)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski