  • 1. Data: 2013-02-19 12:29:51
    Temat: Pytanie do praktyków o przelew pomiędzy Ing a mBank
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    Otrzymałem dzisiaj potwierdzenie przelewu zleconego w Ing o 10.18. na
    konto w mBanku. Według informacji ze stron obu banków przelew powinien
    wyjść z ing o 11.30 a wejść do mbanku o 12.00 (właściwie po 12 - inne
    zewnętrzne już są).
    Czy mam się bać, że z potwierdzeniem jest coś nie tak?

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 2. Data: 2013-02-19 12:53:35
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 12:29:51 UTC+1 użytkownik liliputek napisał:
> [...]
    >
    > zewnętrzne już są).
    >
    > Czy mam się bać, że z potwierdzeniem jest coś nie tak?

    prawdopodobnie pieniądze zaksięgują się przed 16:00