  • 1. Data: 2013-02-20 01:46:27
    Temat: Idea B-pig-pong w dol
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Teraz juz tylko 5,5%, takze za ok 6zl wiecej na mies., to szkoda klikac i
    lepiej np. w Meritum na 5%.

  • 2. Data: 2013-02-20 08:17:19
    Temat: Re: Idea B-pig-pong w dol
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 01:46:27 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
    > Teraz juz tylko 5,5%, takze za ok 6zl wiecej na mies., to szkoda klikac i
    >
    > lepiej np. w Meritum na 5%.

    W GOL i OO ciągle 6.5%

  • 3. Data: 2013-02-20 09:35:05
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-20 08:17, eisenberg pisze:

    > W GOL i OO ciągle 6.5%

    a odświeżyłeś stronę?? Bo ja dzisiaj zakładałem na 6,5% a potem
    przeczytałem newsa na pbb i ... zgadnij na jaki % mam lokatę ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2013-02-20 09:59:35
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-02-20 01:46, Krzysztof pisze:
    > Teraz juz tylko 5,5%, takze za ok 6zl wiecej na mies., to szkoda klikac
    > i lepiej np. w Meritum na 5%.

    Co to znaczy, że również za 6 zł więcej miesięcznie jest juz tylko 5,5%?
    O co chodzi z tymi sześcioma złotymi?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2013-02-20 10:15:27
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-20 09:59, Akarm napisał(a):

    > Co to znaczy, że również za 6 zł więcej miesięcznie jest juz tylko 5,5%?
    > O co chodzi z tymi sześcioma złotymi?

    Lokata ma kwotę maksymalną... Jak tę samą kwotę dasz do Meritum dostaniesz
    o 6,75 zł netto mniej miesięcznie.

    --
    TrzyLinie

  • 6. Data: 2013-02-20 10:48:42
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-02-20 10:15, TrzyLinie pisze:
    > Lokata ma kwotę maksymalną... Jak tę samą kwotę dasz do Meritum dostaniesz
    > o 6,75 zł netto mniej miesięcznie.

    Nie o meritum pytałem.
    Chodzi mi konkretnie o to stwierdzenie:
    *tylko 5,5%, również za ok. 6zl wiecej na mies.*
    Nie wiem, jaka różnica była dotąd, jeśli płaciło się ok. 6 zł
    miesięcznie mniej. I za co teraz się te 6 zł miesięcznie płaci?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 7. Data: 2013-02-20 11:16:58
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-20 10:48, Akarm pisze:

> [...]
    > Nie wiem, jaka różnica była dotąd, jeśli płaciło się ok. 6 zł
    > miesięcznie mniej. I za co teraz się te 6 zł miesięcznie płaci?

    nie ty płacisz tylko tobie teraz będą płacić już tylko 6 zł miesięcznie
    więcej za klikanie w idei

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2013-02-20 11:25:08
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-02-20 11:16, lolekanabolek pisze:

    > nie ty płacisz tylko tobie teraz będą płacić już tylko 6 zł miesięcznie
    > więcej za klikanie w idei

    A pewnie jak ze 2-3 razy się odpuści albo jakaś awaria będzie,
    konserwacja itp. rzeczy to nawet nie będzie więcej w Idei, a mniej.
    Pytanie tylko co dalej ze spadkami w innych bankach.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-02-20 11:43:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 11:25:08 UTC+1 użytkownik S napisał:
    > Pytanie tylko co dalej ze spadkami w innych bankach.
    Nieuniknione.
    Akcja kredytowa spadła to i banki kasy nie pootrzebują
    Zresztą reównamy do Europy gdzie oprocentowanie depozytów żadko przekracza 2%(nie
    licząc ukrainy gdzie jest ponad 10%)
    A jak juz o depozytach to i o podatku od dochodów kapitałowych:
    19% u nas na tle europy nie wygląda najgorzej- w Szwecji jest np 30% w Norwegii 28% w
    Niemczech 25% ale w Szwajcarii 0% ale nie ma się czemu dziwić skoro oprocentowanie
    depozytów bywa tam podobnie jak i w Danii ujemne.
    Więc Polacy nienarzekajmy w tej kwesti przynajmniej nie mamy najgorzej;)

  • 10. Data: 2013-02-20 11:51:24
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 09:35:05 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > a odświeżyłeś stronę?? Bo ja dzisiaj zakładałem na 6,5% a potem
    >
    > przeczytałem newsa na pbb i ... zgadnij na jaki % mam lokatę ;-))

    Na IB 5.5% ale to wyświetlało od razu i założyłem z braku lepszego pomysłu, za to w
    GOL i OO mam na 6.5%. Sprawdzałem w szczegółach "bumerangów"