  • 11. Data: 2005-03-01 14:54:49
    Temat: Re: [ING] źle się dzieje
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-01, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > *** blad ***
    > PS ciekawe kiedy poprawia cos w ING w zleceniach, ktorych nie dea sie
    > uzywac bo kazda zmiana zlecenia jest platna !

    Mam konto Standard i mimo pozycji w TOiP jeszcze mnie ani razu nie skasowali :-)
    Pewnie przywala zbiorczo za 6 miesiecy :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 12. Data: 2005-03-02 11:54:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > Mam konto Standard i mimo pozycji w TOiP jeszcze mnie ani razu nie
    > skasowali :-) Pewnie przywala zbiorczo za 6 miesiecy :P

    Moze sie na promocje zalapales - pol roku gratis? :)

  • 13. Data: 2005-03-02 12:47:39
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-02, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Moze sie na promocje zalapales - pol roku gratis? :)
    Ooo ..a to ciekawe myslałem, że promocja tyczy tylko opłat za prowadzenie.
    Wczoraj Panie w Odziale odemnie się dowiedziały, żę mają nowe usługi
    i cenniki :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE