  • 1. Data: 2005-03-01 10:05:26
    Temat: przelew ING->Inteligo
    Od: "Krzysiek" <s...@k...onet.pl>

    jak szybko idzie przelew z Banku Slaskiego na konto w Inteligo ?
    (przelew wysylany przed godz. 9.00)

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-03-01 10:46:44
    Temat: Re: przelew ING->Inteligo
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Witam,
    Krzysiek napisał(a):
    > jak szybko idzie przelew z Banku Slaskiego na konto w Inteligo ?
    > (przelew wysylany przed godz. 9.00)

    No cóż, mój wysłany wczoraj przed 11, nadal (wtorek 01.02.2005 11:43)
    nie dotarł, a czemu pytasz?

    Zbyszek Tuźnik

  • 3. Data: 2005-03-01 11:04:33
    Od: "Krzysiek" <s...@k...onet.pl>

    > No cóż,  mój wysłany wczoraj przed 11, nadal (wtorek 01.02.2005 11:43)
    > nie dotarł, a czemu pytasz?

    z czystej ciekawosci
    nie wiem po prostu, na kiedy moge sie spodziewac pieniazkow na swoim koncie

    moze przypadkiem jest gdzies tabela, z czasem realizacji przelewow dla roznych
    bankow ;)

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-03-01 11:08:35
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Krzysiek napisał(a):

    > nie wiem po prostu, na kiedy moge sie spodziewac pieniazkow na swoim koncie

    Witaj w klubie. :D Ktoś tutaj niedawno pisał i 3 dniach a nawet i o
    tygodniu... ciarki mi chodzą po plecach na samą myśl.

    > moze przypadkiem jest gdzies tabela, z czasem realizacji przelewow dla roznych
    > bankow ;)

    Taaa

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 5. Data: 2005-03-01 12:30:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > No cóż, mój wysłany wczoraj przed 11, nadal (wtorek 01.02.2005 11:43)
    > nie dotarł, a czemu pytasz?

    ZLECONY nie wyslany.
    Ty zleciles wczoraj a bank wyslal (?) CHGW kiedy.
    Jesli wyslal dzis pierwsza sesja to pewnie ok. 13ej bedziesz mial na koncie.
    gdyby wyslal wczoraj ostatnia (trzecia sesja) to pewnie juz bys mial ok.
    10-11ej.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2005-03-01 12:32:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak szybko idzie przelew z Banku Slaskiego na konto w Inteligo ?
    > (przelew wysylany przed godz. 9.00)

    Idzie szybko.
    Tylko ze przelew nie jest WYSLANY wtedy gdy ty go zlecasz - on jest tylko
    ZLECONY.
    gdyby ZLECONY=WYSLANY to powinienes dzis ok 19ej miec na koncie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-03-01 12:33:47
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > ZLECONY nie wyslany.

    Oczywiście masz rację.

    > Ty zleciles wczoraj a bank wyslal (?) CHGW kiedy.

    Tutaj niestety też masz rację. :)

    > Jesli wyslal dzis pierwsza sesja to pewnie ok. 13ej bedziesz mial na koncie.

    I tutaj też masz rację. :D tzn. są! Na szczęście. (dla mnie rzecz jasna).

    Zbigniew Tuźnik

  • 8. Data: 2005-03-01 14:40:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Krzysiek"
    > jak szybko idzie przelew z Banku Slaskiego na konto w Inteligo ?
    > (przelew wysylany przed godz. 9.00)

    i ING przelewy wychodzą tylko pierwszą sesją więc trzeba je definiować
    np na jutro. Potem juz normalnie ida - twoj dojdzie jutro ok 12 lub
    wieczorem po 17
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-03-02 10:26:01
    Temat: ile idzie przelew ekspresowy do USA?
    Od: atka <a...@w...pl>

    Witam!

    Potrzebaowalam pilnie wplacic pieniadze na konto bankowe amerykanskiego
    banku.
    Pani w banku PKO BP SA powiedziala iz najszybciej to zrobie przelewem
    ekspresowym.
    Wplaty dokonalam w piatek, odbiorca mial otrzymac pieniadze na swoim
    koncie jeszcze tego samego dnia.
    Moje pytanie: Czy to jest mozliwe:)?
    Ile idzie taki przelew?

    Prosze o konkretniejsze informacje gdyz to pilna sprawa:)

  • 10. Data: 2005-03-02 10:51:47
    Temat: Re: ile idzie przelew ekspresowy do USA?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "atka"
> [...]
    > przelewem ekspresowym.
    > Wplaty dokonalam w piatek, odbiorca mial otrzymac pieniadze na swoim

    pare sekund SWIFTEM :-)
    jak jest dobra organizacja banku na obu koncach SWIFTA to mozesz
    teoretycznie odejsc od okienka, zadzwonic do znajomego a on jak poda
    numer transakcji to szybko ją dostanie.
    Tak to działało już nawet w 1985 roku - widziałem w Dresdner Banku
    *** blad ***