  • 1. Data: 2005-03-01 10:31:16
    Temat: [ING] źle się dzieje
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Od 1 stycznia 2006 ING wprowadza opłatę 50 groszy za przelew wykonany w
    INGBankOnline. Jak na razie, od 1 marca 2005 do 31 grudnai 2005 jest
    'promocja' polegająca na zwolnieniu z w/w opłaty.

    Więcej na http://www3.ing.pl/u235/navi/105911/ - wyjaśnienia gwiazdek na
    dole.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 2. Data: 2005-03-01 10:36:10
    Temat: Re: [ING] źle się dzieje
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kubiczek <u...@h...com> wrote:
> [...]
    > w INGBankOnline. Jak na razie, od 1 marca 2005 do 31 grudnai 2005 jest
    > 'promocja' polegająca na zwolnieniu z w/w opłaty.

    Jakie zle sie dzieje? Do tej pory bylo po zlotowce - ja uwazam, ze super sie
    dzieje, bo w koncu zeszli z cenami! :)

  • 3. Data: 2005-03-01 10:40:10
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    dla kogo się dobrze dzieje, to się dzieje :D ale jak ktoś ma Konto z Lwem
    Studenta gdzie wszystkie przelewy z INGBankOnline były darmowe, to niezbyt
    ciekawa sytuacja :(

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 4. Data: 2005-03-01 11:53:13
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:d01gre$8p5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Studenta gdzie wszystkie przelewy z INGBankOnline były darmowe, to niezbyt

    za darmo to nawet w mBanku umarlo :(

    PiotR

  • 5. Data: 2005-03-01 12:11:53
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    no właśnie, teraz to już jest jakiś trend że w większości - żeby nie
    powiedzieć we wszystkich - banków przelewy oscylują się w kosztach 50 gr -
    mBank, BZWBK, ING... :)

    w takim razie będę musiał zmienić rachunek podstawowy z ING na MultiBank,
    jedna opłata miesięczna a przelewy bezpłatne :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 6. Data: 2005-03-01 13:38:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kubiczek <u...@h...com> wrote:
    > no właśnie, teraz to już jest jakiś trend że w większości - żeby nie
    > powiedzieć we wszystkich - banków przelewy oscylują się w kosztach 50
    > gr - mBank, BZWBK, ING... :)

    50 groszy w BZW BK dotyczy drozszego konta Konto24 Plus. W podstawowym jest
    za 1 zl i to dotyczy tego taniego przelewu. Normalny elixir kosztuje 1,5 zl.
    Na glowe upadli moim zdaniem.

  • 7. Data: 2005-03-01 13:46:32
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    droższego konta oraz Konta24Student :D no wiesz, ja jeszcze jestem w wieku
    studenckim, więc moje porównania bardziej skupiają się na tym poziomie :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 8. Data: 2005-03-01 13:50:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kubiczek <u...@h...com> wrote:
    > droższego konta oraz Konta24Student :D no wiesz, ja jeszcze jestem w
    > wieku studenckim, więc moje porównania bardziej skupiają się na tym
    > poziomie :)

    Pewnie zaoferuja cos "internetowego" bo przeciez studentow nie wpchna w
    konto za 6 zl :)

  • 9. Data: 2005-03-01 13:59:49
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    tu raczej chodzi o to, że skoro student, to skończy studia i podejmie pracę,
    więc i są zarobki, które wpływając na konto będą mogły pokryć prowizję 6 zl
    /msc. :D

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 10. Data: 2005-03-01 14:37:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Jakie zle sie dzieje? Do tej pory bylo po zlotowce - ja uwazam, ze
    > super sie dzieje, bo w koncu zeszli z cenami! :)

    sprawdzilem pełną wersję TOiP i przelew za 0zl jest równiez w "Taryfie
    0"
    - żeby było ciekawiej to za darmo mogę zrobić przelew z ING do innego
    banku ale z ING do ING to kosztuje 1 PLN przez internet lub 3 PLN
    jesli zadysponuje w oddziale.

    Wiec jesli gdzies sie zle dzieje to w glowach tych co wymyslaja
    promocje
    - przelew do inengo banku darmo a do wlasnego platny :-))))
    *** blad ***
    PS ciekawe kiedy poprawia cos w ING w zleceniach, ktorych nie dea sie
    uzywac bo kazda zmiana zlecenia jest platna !