  • 1. Data: 2005-02-28 20:29:28
    Temat: Moneybookers !!!
    Od: Kazan <j...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanko odnosnie wplaty na MONEYBOOKERS. Dzis sie zarejestrowalem
    tam i nie qmam jednej kwestii:
    - czy moge wplacic bezposrednio kase na konto MONEYBOOKERS w POLSCE
    czy musze najpierw wplacic kase na swoje konto a dopiero pozniej
    przetransferowac ja na konto MONEYBOOKERS ??

    Tam jest napisane, ze niby tylko przelew z mojego banku, ale to jakos
    bezsesnu by bylo bo co ich obchodzi skad kase dostaja !!!

    Dzieks za all odpowiedzi

    POZDRO

  • 2. Data: 2005-02-28 21:03:24
    Temat: Re: Moneybookers !!!
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cvvuu2$4s6$1@news.onet.pl grupowicz Kazan napisał:

    > Witam
    > Mam pytanko odnosnie wplaty na MONEYBOOKERS. Dzis sie zarejestrowalem
    > tam i nie qmam jednej kwestii:
    > - czy moge wplacic bezposrednio kase na konto MONEYBOOKERS w POLSCE

    chyba nie

> [...]
    > Tam jest napisane, ze niby tylko przelew z mojego banku, ale to jakos
    > bezsesnu by bylo bo co ich obchodzi skad kase dostaja !!!

    Nie chcą prać pieniędzy ? ;-)

    Zauważ też że przelew nie przejdzie ci miedzy rachunkiem twoim a ich w BRE
    jak by wynikało to z sesji i KIRu, dopóki jak mi się wydaje ręcznie go nie
    zaakceptują po pobieżnym sprawdzeniu zgodności danych (podejrzewam że
    ręcznej akceptacji, bo przechodzą pieniądze z różnymi imionami drugimi).
    przynajmniej ja tak miałem.

    --
    S pozdravem,
    August