  • 21. Data: 2008-03-28 14:07:17
    Temat: Re: ING - karykatura bankowości elektronicznej
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W 1993 roku w firmie mielismy dostęp elektroniczny do rachunku.
    Natomiast nie pamietam, czy mozliwe było składanie przelewów tą drogą.
    Bank przy ul. Kasprzaka (Wola) - który to mógł być bank? Kredyt B.?
    JaC

    -----

  • 22. Data: 2008-03-28 15:09:32
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Moze transakcje tez nalicza na konto sasiada, ktoremu przeslali KK z
    > pinem :))

    Gdyby sie pani w banku jeszcze w nazwisku rąbnęła, to mógłbym na konto
    sąsiada frauda zrobić, ale skoro listonosz wpadł na to że ja to ja, to i
    ING, CBŚ, ABW, etc, pewnie też

    Ps. Jak ja lubię trzyliterowe skróty :)

  • 23. Data: 2008-03-28 19:31:31
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    blad napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Mokrzycki"

    > Mamy te same źródła - daty się zgadzają, ale brak było Handlonetu i
    > Millenetu
    > *** blad ***

    A ja dodam jedną uwagę. Protestowałem, protestuję i będę protestował :)
    przeciw uznaniu BZ WBK za wicelidera (wrzesień 1999). Otóż ten system
    pozwalał tylko i wyłącznie na sprawdzanie salda i historii!
    Pełny dostęp, z możliwością robienia przelewów, umożliwiono w drugiej
    połowie roku 2000.

    PG