  • 1. Data: 2005-11-04 10:49:10
    Temat: [ING] "Odczep się petencie"
    Od: Marcin Majchrzak <m...@p...onet.pl>

    ING Bank Śląski. Opłata za każdą kartę debetową Maestro 1.5zł/miesiąc o ile
    suma transakcji bezgotówkowych z karty mniejsza 300 zł/miesiąc. Do rachunku
    są 2 karty: moja i żony. W dostępie on-line jest wgląd do transakcji
    kartami, ale tylko dla kart kredytowych.

    Pytam w mailu dlaczego w menu "Karty" nie ma zestawień transakcji dla kart
    MC. Odpowiedź: nie ma, bo są w "Historii rachunku". Pytam w kolejnym mailu,
    jak mam się dowiedzieć na ile przeprowadzono transakcji poszczególnymi
    kartami, skoro w "Historii rachunku" nie jest to rozróżnione. Odpowiedź:
    Transakcje są w "Historii rachunku".

    O żesz... Czy na maile do ING też odpowiadają automaty podpisywane imieniem
    i nazwiskiem? W innych bankach też tak jest?

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak

  • 2. Data: 2005-11-04 12:43:26
    Temat: Re: [ING] "Odczep się petencie"
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > imieniem
    > i nazwiskiem? W innych bankach też tak jest?

    tak, przynajmniej w BPH
    tam jest tylko ta mala roznica ze karna oplata wynosi 2,50 zl /miesiac
    i aby tego uniknac trzeba wykonac min 4 transakcje bezgotowkowe na
    dowolna kwote

    PiotR

  • 3. Data: 2005-11-04 12:55:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:

    > i aby tego uniknac trzeba wykonac min 4 transakcje bezgotowkowe na
    > dowolna kwote

    Cztery? A byly dwie (dla kredytowek).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2005-11-04 13:50:22
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Cztery? A byly dwie (dla kredytowek).
    >
    > --
    to ze byly dwie to byla "promocja"
    ja w kazdym razie z karty pol roku temu zrezygnowalem wiec jak jest teraz
    nie wiem

    PiotR

  • 5. Data: 2005-11-04 18:02:37
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > tak, przynajmniej w BPH
    > tam jest tylko ta mala roznica ze karna oplata wynosi 2,50 zl /miesiac
    > i aby tego uniknac trzeba wykonac min 4 transakcje bezgotowkowe na
    > dowolna kwote

    Ale chyba ustosunkowałes się do nie tego pytania. On pytał czy w innych
    bankach też tak olewają klienta (szczególnie w kontaktach mailowych)

    A co do opłat w BPH to masz rację. Z tym że chodzi o rozliczenie tych
    transakcji przez bank. Tylko czy to jest kara? W zamian masz przejęcie
    odpowiedzialności przez bank za transakcje do 150EUR.

    Darek

  • 6. Data: 2005-11-04 22:28:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-04 14:50, osobnik podający się za PiotR, śmiał stwierdzić, iż:

    > to ze byly dwie to byla "promocja"

    Dla kredytówek będą nadal 2 transakcje.

    --
    Marcin Nowakowski