  • 1. Data: 2005-11-03 21:39:39
    Temat: Czy ktoś ma lokatę obronną (10-letnią) w LUKASie
    Od: "besides" <b...@p...onet.pl>

    Od zmiany programu lokaty te nie są widoczne na koncie netowym. Czy też tak
    macie?Na infolinii zero informacji kiedy to zostanie przywrócone do stanu
    pierwotnego.

  • 2. Data: 2005-11-04 09:07:28
    Temat: Re: Czy ktoś ma lokatę obronną (10-letnią) w LUKASie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    besides napisał(a) :

    > Od zmiany programu lokaty te nie są widoczne na koncie netowym. Czy też tak
    > macie?Na infolinii zero informacji kiedy to zostanie przywrócone do stanu
    > pierwotnego.

    Ja bym wietrzył zmowę. Były pieniądze. Teraz nie ma. Nikt nie
    jest w stanie powiedzieć, kiedy będą. Moze lepiej złóż
    zawiadomienie o kradzieży na policję?

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 3. Data: 2005-11-04 09:24:01
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    besides wrote:

    > Od zmiany programu lokaty te nie są widoczne na koncie netowym. Czy też
    > tak macie?Na infolinii zero informacji kiedy to zostanie przywrócone do
    > stanu pierwotnego.

    Tez tak mamy.Po wizycie w banku : "informatycy nad tym pracuja"
    Po upewnieniu sie ze kasa tam jest nie przeszkadza mi to

  • 4. Data: 2005-11-04 10:18:26
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Tez tak mamy.Po wizycie w banku : "informatycy nad tym pracuja"
    > Po upewnieniu sie ze kasa tam jest nie przeszkadza mi to

    Ale skad wiesz, ze jest !?

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2005-11-04 11:45:01
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$"
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ale skad wiesz, ze jest !?

    Przeciez lezala w szufladzie !!! I to taka prawdziwa, a nie jakis
    napis widoczny w kanale internetowym !!!

    marekz