  • 1. Data: 2005-11-03 19:32:16
    Temat: Inteligo znowu lezy i kwiczy
    Od: "Szymon" <x...@o...xx>

    Inteligo znowu lezy wiec chyba trzeba sie przyzwyczaic, ze jesli pisza o
    jakichkolwiek przerwach w dzialaniu (chocby 3 godzinnych) przez nastepne
    kilka dni moze w ogole nie dzialac, a nikt nie poinformuje na stronie, ze
    cokolwiek jest nie tak!

    Szymon

  • 2. Data: 2005-11-03 19:35:48
    Temat: Re: Inteligo znowu lezy i kwiczy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Szymon napisał(a):
> [...]
    > kilka dni moze w ogole nie dzialac, a nikt nie poinformuje na stronie, ze

    SOA#1

  • 3. Data: 2005-11-03 19:41:32
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Szymon napisał(a):

> [...]
    > kilka dni moze w ogole nie dzialac, a nikt nie poinformuje na stronie, ze

    O jakim Ty piszesz Inteligo? Pytam z ciekawości, bo *moje* działa bez
    problemu. 10 minut temu regulowałem należność dla Allegro ......

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-11-03 19:50:50
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > kilka dni moze w ogole nie dzialac, a nikt nie poinformuje na stronie, ze

    nieprawda, dziś nic nie zauważyłem, logując się wielokrotnie.

    nawet w tej chwili jestem w banku ;)

    janke

  • 5. Data: 2005-11-03 19:58:36
    Od: "Szymon" <x...@o...xx>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nieprawda, dziś nic nie zauważyłem, logując się wielokrotnie.
    >
    > nawet w tej chwili jestem w banku ;)
    >
    > janke

    Tak? To idz do sklepu i sprobuj zaplacic. Sproboj wyciagnac kase z bankomatu
    albo dodzwonic sie na infolinie. Przelew miedzy kontami w inteligo idzie ale
    z innymi bankami nie ma lacznosci.

    Szymon

  • 6. Data: 2005-11-03 20:04:56
    Od: "Marcin P." <m...@p...BEZ.onet.pl>

    Szymon napisał(a):
> [...]
    > kilka dni moze w ogole nie dzialac, a nikt nie poinformuje na stronie, ze

    Czy to u nich jest normą? Bo od dwóch dni próbuję się dodzwonić żeby
    aktywować konto i zawsze mnie wywala, już zwątpiłem w sens zakładania
    tego konta...

    --
    Marcin P.

  • 7. Data: 2005-11-03 20:32:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...BEZ.onet.pl> napisal(a):

    > Czy to u nich jest normą? Bo od dwóch dni próbuję się dodzwonić żeby
    > aktywować konto i zawsze mnie wywala, już zwątpiłem w sens zakładania
    > tego konta...

    No, dzisiaj też w hipermarkecie miałem problem, bo w portfelu tylko
    karta inteligo i zero gotówki. :( I to już nie pierwszy ani drugi raz,
    a kartą nie płacę dwadzieścia razy dziennie, tylko jak zwykły człowiek
    raz na czas. :(

    Lubię tę kartę, bo wymusza podpis zamiast PINu, ale czas zacząć nosić
    jakąś inną kartę backupową ze sobą. :)
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 8. Data: 2005-11-03 20:39:57
    Od: "Szymon" <x...@o...xx>

    > Czy to u nich jest normą? Bo od dwóch dni próbuję się dodzwonić żeby
    > aktywować konto i zawsze mnie wywala, już zwątpiłem w sens zakładania tego
    > konta...

    Jest, przez dwa lata juz nie takie pady sie widzialo ....

    Szymon

  • 9. Data: 2005-11-04 21:15:06
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:dkds40$f8b$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > Lubię tę kartę, bo wymusza podpis zamiast PINu

    To jest chyba żałosne?? podpis jest na karcie i można "poćwiczyć" przed
    wykorzystaniem, a pinu z karty raczej nikt nie odczyta...

  • 10. Data: 2005-11-04 21:19:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@f...com> napisal(a):
> [...]
    >
    > To jest chyba żałosne?? podpis jest na karcie i można "poćwiczyć" przed
    > wykorzystaniem, a pinu z karty raczej nikt nie odczyta...

    1. pin czytają za to wszyscy w supermarkecie, kiedy płacisz kartą.
    Kradną ci kartę i na luzaka idą do bankomatu i wyjmują kasę
    2. "za transakcje autoryzowane pinem bank nie odpowiada"