  • 1. Data: 2008-01-09 08:01:26
    Temat: [ING] Konto direct
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tak sobie wlazłem na http://www3.ingbank.pl/u235/navi/50925 i co tam mamy:
    - 0 zł za wypłatę gotówki w punktach handlowych i usługowych oznaczonych
    logo Cashback

    Co prawda ja zawsze płacę kredytówką, ale ...

    KJ

  • 2. Data: 2008-01-09 12:23:17
    Temat: Re: [ING] Konto direct
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > logo Cashback
    >
    > Co prawda ja zawsze płacę kredytówką, ale ...

    ale jak nie zrobisz debetowka obrotu (bezgotowkowego) miesiecznie na 100zł
    to oplata 2 zł...
    zamowilem sobie juz to konto, bez karty sie nie da, ale jak ja otrzymam to
    zwyczajnie z niej zrezygnuje

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2008-01-09 13:35:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" 3...@n...home.net.pl

> [...]
    > to oplata 2 zł...
    > zamowilem sobie juz to konto, bez karty sie nie da, ale jak ja otrzymam to

    Zapłacisz 101 złotych, zgubisz, zastrzeżesz i nie poprosisz
    o następną, a raczej zaznaczysz, że kolejnej nie chcesz? :)

    LC

  • 4. Data: 2008-01-09 13:43:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Zapłacisz 101 złotych, zgubisz, zastrzeżesz i nie poprosisz
    > o następną, a raczej zaznaczysz, że kolejnej nie chcesz? :)
    >
    > LC

    a po co masz placic 101zl? od razu po otrzymaniu mozesz z niej
    zrezygnowac...w 10 dni mozna odstąpić od umowy

    pozdr.

  • 5. Data: 2008-01-09 17:25:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" 4...@n...home.net.pl

    > a po co masz placic 101zl? od razu po otrzymaniu mozesz z niej
    > zrezygnowac...w 10 dni mozna odstąpić od umowy

    Ja bym z ING nie ryzykował, :) ale to nie moja sprawa. :)

    LC

  • 6. Data: 2008-01-09 17:38:58
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jan 2008 13:23:17 +0100, RobertS napisał(a):

    > ale jak nie zrobisz debetowka obrotu (bezgotowkowego) miesiecznie na
    > 100zł to oplata 2 zł...
    > zamowilem sobie juz to konto, bez karty sie nie da, ale jak ja otrzymam
    > to zwyczajnie z niej zrezygnuje

    Mimo, że przelewy za darmo to jednak ten interface www i brak 3 sesji
    elixir robi z tej oferty totalną miernotę moim zdaniem nie wartą uwagi.
    No ale reklamy z Markiem K. na pewno swoje robią a z drugiej strony
    jeżeli da się zrezygnować z karty to można się przemęczyć i mieć tanie
    konto do przelewów, oczywiście jeżeli ktoś nie ma żadnego w swoim
    posiadaniu ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-01-09 17:43:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2008 17:38:58 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    napisała:

    > Mimo, że przelewy za darmo to jednak ten interface www i brak 3 sesji
    > elixir robi z tej oferty totalną miernotę moim zdaniem nie wartą uwagi.

    Bez przesady. Ja 3. sesji eliksiru potrzebowałem kilka (pewnie nie więcej
    niż 10) razy przez ostatnie parę lat i nie były to sprawy gardłowe.
    Ale ja wszystko zlecam "z datą przyszłą.
    A nie zapominaj że masz darmowe (modulo karta) konto z darmowymi
    przelewami i darmowym cashbackiem.
    KJ

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 8. Data: 2008-01-09 17:59:47
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    RobertS wrote:

    > a po co masz placic 101zl? od razu po otrzymaniu mozesz z niej
    > zrezygnowac...w 10 dni mozna odstąpić od umowy

    Testował to ktoś w TB, zwrócili kasę za kartę a konto zostało?

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 9. Data: 2008-01-09 18:42:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Jońca" s...@a...kjonca

> [...]
    > Ale ja wszystko zlecam "z datą przyszłą.
    > A nie zapominaj że masz darmowe (modulo karta) konto z darmowymi

    Tam jest zerowe oprocentowanie, więc odroczenie przelewu ma sens nijaki. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

  • 10. Data: 2008-01-09 19:37:24
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >jeżeli da się zrezygnować z karty to można się przemęczyć i mieć tanie
    >konto do przelewów, oczywiście jeżeli ktoś nie ma żadnego w swoim

    Każdy ma swoje wymagania. Ja nie akceptuję konieczności stosowania
    Javy w interfejsie. Chyba, że w ING coś się w tej kwestii zmieniło?

    Arek