  • 1. Data: 2008-01-09 12:25:16
    Temat: platnosc kk Citi
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    czy ktos z Was placil moze ostatnio kk Citi w walucie innej niz PLN?

    potrzebuje kilka przykladow kursow przeliczeniowych:
    1. jaka konkretnie karta
    2. dzien platnosci i jej rozliczenia
    3. kwota w walucie i w pln

    bylbym wdzieczny za pomoc - ww. dane sa mi potrzebne do tekstu, nad ktorym
    wlasnie pracuje

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2008-01-09 14:46:44
    Temat: Re: platnosc kk Citi
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    Hej!

    > czy ktos z Was placil moze ostatnio kk Citi w walucie innej niz PLN?
    >
    > potrzebuje kilka przykladow kursow przeliczeniowych:
    > 1. jaka konkretnie karta

    Citi-Plus Silver

    > 2. dzien platnosci i jej rozliczenia

    Płatność: 31.12.2007, rozliczona 2.01.2008

    > 3. kwota w walucie i w pln

    362,60 CZK 51,28 PLN

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2008-01-09 17:35:04
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jan 2008 13:25:16 +0100, RobertS napisał(a):

> [...]
    > 2. dzien platnosci i jej rozliczenia
    > 3. kwota w walucie i w pln
    >
    > bylbym wdzieczny za pomoc - ww. dane sa mi potrzebne do tekstu, nad

    Rzuć jakieś dotacje dla Wikipedii, w kilku walutach i będziesz miał
    świeże dane :)

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-01-09 20:49:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > 1. jaka konkretnie karta

    Citi Silver.

    > 2. dzien platnosci i jej rozliczenia

    Platnosc 03.01.2008 r.,
    Rozliczenie 07.01.2008 r.

    > 3. kwota w walucie i w pln

    25 GBP = 126.43 PLN

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-01-09 23:15:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jan 2008 21:49:53 +0100, Mithos napisał(a):

    > 25 GBP = 126.43 PLN

    Muszę przekazać znajomym, że u nas w .pl jeszcze z kursem funta nie jest
    tak źle i poniżej 5 zł to nie schodzi hłe hłe ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-01-10 10:54:16
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Muszę przekazać znajomym, że u nas w .pl jeszcze z kursem funta nie
    > jest
    > tak źle i poniżej 5 zł to nie schodzi hłe hłe ;)

    płatność w GBP - super ;-)

    przypomnij mi tę stronę gdzie można dokonać dotacji?

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2008-01-10 13:43:22
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    RobertS <b...@p...pl> wrote:
    > witam
    >
    > czy ktos z Was placil moze ostatnio kk Citi w walucie innej niz PLN?
    >
    > potrzebuje kilka przykladow kursow przeliczeniowych:
    > 1. jaka konkretnie karta
    Silver Plus
    > 2. dzien platnosci i jej rozliczenia
    Platnosc w internecie,
    platnosc 07.01.2008, a rozliczenienie nie wiem, w historii jest
    tez 07.01.2008.
    > 3. kwota w walucie i w pln
    41,70 USD 106,66 PLN

    a.

  • 8. Data: 2008-01-10 17:16:22
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Jan 2008 11:54:16 +0100, RobertS napisał(a):

    > płatność w GBP - super ;-)
    >
    > przypomnij mi tę stronę gdzie można dokonać dotacji?

    http://wikimediafoundation.org/wiki/Dary_pieni%C4%99
    %C5%BCne

    Xenocide