  • 61. Data: 2008-01-16 11:22:56
    Temat: Re: [ING] Konto direct
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Krystek" fmkn0e$7r5$...@a...news.tpi.pl

    > Zła, niezła. Mnie wystarczyło, że poskarżyłem się centrali banku na
    > pewną sprawę i nie dość, że ją odkręcili, załatwili ekspresowo, dzwonili
    > do domu z przeprosinami i przeprosiny ponownie usłyszałem w oddziale, to
    > jeszcze w ramach przeprosin dostałem prezent (nie, i nie był to - słynny
    > na tej grupie prezent od banku - długopis ;))

    Jestem klientem Śląskiego od 10 lat i mam złe zdanie zarówno o centrali,
    jak i o oddziale białostockim. Wkrótce wypowiem umowę karty kredytowej
    i zakończę tę współpracę. :)

    Ewentualne żale mogę wypisać, jako że i tak ich opisy walają się po różnych grupach.
    :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 62. Data: 2008-01-16 11:30:02
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Krystek" fmknac$7r5$...@a...news.tpi.pl

    > I wygrałeś w końcu ten telewizor?

    W końcu -- nie. W początku też nie. Pomiędzy końcem i początkiem -- także nie...

    Ale z tysiąc przelewów zrobiłem. Może nawet więcej. Gdyby ich
    system nie zatykał się, zrobiłbym kilkadziesiąt tysięcy. :)
    A może i kilkaset tysięcy. :)

    Niestety warunki konkursu jasne nie były -- trudno zgadnąć,
    czy liczba przelewów miała wpływ na szanse. W jednym miejscu
    napisali, że każdy przelew bierze udział w losowaniu (więc im
    więcej wykona się przelewów, tym większa szans) a w innym, że
    dziennie tylko jeden przelew z danego konta bierze udział w losowaniu.

    No i dlatego, że warunki nie były jasne, przelewałem tylko do upadłego, ;) nie zaś do
    wygranej. :)

    Być może system padał, bo wykonywałem przelewy zbyt szybko. Czasami kilka naraz. ;)

    --
    ____

  • 63. Data: 2008-01-16 19:17:26
    Temat: Re: Konto direct
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> wrote in message
    > No... Swoją opinię opieram o coś. I tym czymś nie jest wróżenie
    > z fusów herbacianych. Korzystam z produktów M$ i oceniam je.

    To tylko zle o tobie swiadczy.
    Czlowiek szanujacy siebie i majacy godnosc nie korzystalby z czegos, co
    uwaza za chlew.

    Masz wybor, a nie korzystasz, tylko wolisz ponarzekac na swoj ciezki los --
    ot, typowy krzykacz, troll w zasadzie.

  • 64. Data: 2008-01-16 20:09:01
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "ygreko" 478e4cb8$0$29539$f...@m...aster.pl

> [...]
    > uwaza za chlew.

    > Masz wybor, a nie korzystasz, tylko wolisz ponarzekac na swoj ciezki los --

    Twoim zdaniem źle mogą mówić (czy pisać) o produktach Gatesa
    tylko ci, którzy tych produktów nie znają?

    W pewnym sensie nie mam wyboru i muszę korzystać z tych produktów.

    Rolnicy stale korzystają ;) z chlewów i nie marudzą. :)
    Nawet produkują tam smaczne jedzenie. :)

    --
    ____

  • 65. Data: 2008-01-16 20:44:18
    Od: "ygreko" <...@...com>

    > Twoim zdaniem źle mogą mówić (czy pisać) o produktach Gatesa
    > tylko ci, którzy tych produktów nie znają?

    Nie, ale spojrz na to w ten sposob: opisywales wielokrotnie doswiadczenia z
    bankami i powody dla ktorych zmieniales banki. Masz wybor i z niego
    skorzystales; co wiecej -- masz moralne prawo oceniac to, co spotkalo ciebie
    w relacji z bankami.

    Dlaczego sobie nie zmienisz systemu? Przejdz na inny i wtedy opowiedz o tym,
    dlaczego juz nie korzystasz z poprzedniego. Przeciez twoj komp nie ma
    simlocka...

    Koniec watku, bo OT.

  • 66. Data: 2008-01-16 21:41:46
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "ygreko" 478e6904$0$29510$f...@m...aster.pl

> [...]
    > bankami i powody dla ktorych zmieniales banki. Masz wybor i z niego
    > skorzystales; co wiecej -- masz moralne prawo oceniac to, co spotkalo ciebie

    Prawo?! Mam obowiązek!!!

    > Dlaczego sobie nie zmienisz systemu?

    A dlaczego nie zmieniłem ING Śląskiego na inny?
    Bo miałem w Śląskim debet, którego nie mogłem spłacić. :)

    > Przejdz na inny i wtedy opowiedz o tym, dlaczego juz nie korzystasz

    Obok konta w Śląskim miałem i inne konta w innych bankach.

    Obok Winzgrozy (od 1.1 do Visty) miałem też inne systemy.

    > z poprzedniego. Przeciez twoj komp nie ma simlocka...

    Nie ma. :) Mam Kilka kompów. :)

    --
    ____