  • 31. Data: 2010-01-03 21:57:15
    Temat: Re: IKE
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Sty, 16:44, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Niestety, biurestwo da się wyplenić wyłącznie jednym sposobem, a mianowicie
    > strzałami w tył głowy lub analogami takiego strzału (eliminacją z życia
    > gospodarczego).
    Pojawią się nowi.
    może nawet z tych co "strzelali" ;)

  • 32. Data: 2010-01-03 22:01:21
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 03 Jan 2010 20:46:44 +0100, Valdi napisał(a):

    > Pomarzyć zawsze można. No ale może jednak będzie mi dane dożyć rewolucji
    > po której nastanie taki porządek...
    Dozyc moze i latwo, ale przezyc - to juz jest wyzwanie.
    Krotki rzut oka w historie pokazuje, ze rewolucje nie prowadza do
    lepszego.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 33. Data: 2010-01-03 22:04:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:hhr3ij$p3d$...@n...onet.pl...

    > Jaki kraj? W jakich granicach wychodzimy? Obecnie nie jesteśmy już
    > suwerenni, a wychodzić to sobie możemy tak jak województwo mazowieckie by
    > sobie chciało wychodzić z Polski. Poza tym kto powiedział, że musimy wyjść
    > w granicach z 2009 roku? Jeśli landy śląskie by chciały pozostać, mając w
    > tym poparcie nowo powstających sił wojskowych EU...

    Zakładam, że wychodząc z UE trzeba by im w jakiejś tam formie zostawić złoża
    węgla na Śląsku oraz złoża miedzi/srebra eksploatowane przez KGHM. Mimo to,
    przeciętnemu polskiemu obywatelowi mogłoby się to opłacać. No ale to
    nierealne. :)

  • 34. Data: 2010-01-03 22:07:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > złoża węgla na Śląsku oraz złoża miedzi/srebra eksploatowane przez KGHM.
    > Mimo to, przeciętnemu polskiemu obywatelowi mogłoby się to opłacać. No

    Tak, to nierealne, że wychodząc z EU nagle wszyscy staną się
    prorynkowi i antysocjalistyczni. Mrzonki. Trzeba po prostu czekać na
    bankructwo systemu. A dochodów nie lokować w złotówkach, czy euro (a
    propos IKE), tylko w sztabach złota i dzieciach. Historia uczy, że te
    lokaty przetrwały rozpad imperiów.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2010-01-03 22:19:22
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Sty, 23:01, Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> wrote:

    > Dozyc moze i latwo, ale przezyc - to juz jest wyzwanie.
    > Krotki rzut oka w historie pokazuje, ze rewolucje nie prowadza do
    > lepszego.
    No, dla tych co tym rewolucjom przewodniczyli to czasem i tak, ale mam
    nadzieję, że nie o to wam chodzi ;)

  • 36. Data: 2010-01-04 08:19:49
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Liwiusz" news:hhr362$n2s$1@news.onet.pl

    > Ustawa zezwala na lokowanie pieniędzy w inwestycje jednego TFI, zatem
    > lokowanie w Skarbiec oraz w inne TFI jest ustawowo niemożliwe.

    A tym samym całe IKE jak i ustawa o nim to produkt, który można o kant dupy
    rozbić.
    Może ciebie zadowalają takie ograniczenia mnie nie. A jeżeli zachętą ma być
    dla mnie tylko zniesienie podatku beli to dziękuję, postoję.
    Tyle już obiecywano, że kwota wpłacona w ramach IKE będzie możliwa do
    odliczenia od podatku i co? i nic! Nie ma i nie było bo by świnie przy
    korycie nie miały się z czego wyżywić. Dlatego też nie zamierzam pakować
    pieniędzy w produkt jakby nie patrzeć opracowany pod patronatem państwa, bo
    do tego tworu nie mam za grosz zaufania ani sympatii.

  • 37. Data: 2010-01-04 08:29:20
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Liwiusz" news:hhr3ij$p3d$1@news.onet.pl

    > Jaki kraj? W jakich granicach wychodzimy?

    Małopolska ze Śląskiem (ewentualnie jeszcze podkarpacie) i jest pięknie :)

    > Obecnie nie jesteśmy już
    > suwerenni, a wychodzić to sobie możemy tak jak województwo mazowieckie
    > by sobie chciało wychodzić z Polski.

    I myślisz, że to jest nierealne? Popatrz się co się zaczyna dziać (to
    dopiero przebłyski) w Belgii, Hiszpanii, Rosji...

    > Marzenia... Kto ma telewizję, ten ma władzę. Jak obalono Husseina, to
    > okazało się, że większość Irakijczyków myślało, że Pustynną Burzę, to
    > oni wygrali (bo tak mówili w TV).

    Si. Ale jest jeszcze druga strona medalu, o której teraz pisze na poważnie.
    W unii może nas za niedługo nie być. Dlaczego? Bo to kur...stwo się
    rozpadnie jak ZSRR, o którym mówili, że też będzie istniał wieki. A analogie
    pomiędzy tymi dwoma tworami są bardzo widoczne dla myślących ludzi.

  • 38. Data: 2010-01-04 08:30:07
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysiek"
    h.googlegroups.com

    > Pojawią się nowi.
    > może nawet z tych co "strzelali" ;)

    O mnie bądź spokojny. Kręgosłup moralny nie pozwala mi pójść na państwowy
    stołek. :)

  • 39. Data: 2010-01-04 08:30:45
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jaroslaw Berezowski" news:hmg717-6v4.ln1@news.yarross.net.pl

    > Dozyc moze i latwo, ale przezyc - to juz jest wyzwanie.
    > Krotki rzut oka w historie pokazuje, ze rewolucje nie prowadza do
    > lepszego.

    Czy aby na pewno każda rewolucja kończyła się klęską? ;)

  • 40. Data: 2010-01-04 08:58:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-03 19:40, Marcin wrote:
    > Witam

    > IKE Arka. Zero prowizji na wstepie. Zero oplat na wyjsciu po trzymaniu
    > jednostek co najmniej rok. Oplata za zarzadzanie jest, ale to jak
    > wszedzie...

    Apropos Arki ;-) Tam podają wyniki w postaci wykresiku. Czego nie
    mogę się doszukać w ING, a jestem zainteresowany, bo rozważam
    przetransferowanie się (ING -> Arka)...
    Czy ktoś wie, gdzie ING to ukrywa ?

    witrak()