  • 1. Data: 2010-01-02 15:54:04
    Temat: Szybszy podgląd transakcji w KeepItSimple?
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Czy tylko mi się zdaje, czy szybciej widać blokady? Wcześniej, aby
    blokada założona w trakcie weekendu była widoczna, trzeba było czekać
    do poniedziałku, dziś takowa pojawiła się najpóźniej po godzinie od
    płatności, a może nawet wcześniej.

  • 2. Data: 2010-01-04 21:53:50
    Temat: Re: Szybszy podgląd transakcji w KeepItSimple?
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    On 2 Sty, 16:54, Homzik <h...@g...com> wrote:
> [...]
    > blokada założona w trakcie weekendu była widoczna, trzeba było czekać
    > do poniedziałku, dziś takowa pojawiła się najpóźniej po godzinie od

    Niestety nie wiem jak jest z blokadami ponieważ nie aktywowali mi
    jeszcze karty.

    Ale mam za to inne pytanie: kto wymyslil w keepitsimple, ze haslo musi
    skladac sie z 8 liczb??? Haslo ktore dostalem od Opena sklada sie z
    liczb i znakow alfabetu, a dlaczego moje nowe haslo moze skladac sie
    tylko z liczb?! - czy to nie jakas glupota?

  • 3. Data: 2010-01-04 22:03:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Homzik <h...@g...com> writes:

> [...]
    > blokada założona w trakcie weekendu była widoczna, trzeba było czekać
    > do poniedziałku, dziś takowa pojawiła się najpóźniej po godzinie od

    Powiedzmy. Kiedyś się pojawiały dwa dni "po", teraz raczej 1, ale do
    godziny nie udało im się zejść. Może sie wstrzeliłeś w jakąś
    synchronizację.

    NB, dziś miałem spłatę karty. W dostępnych środkach pojawiła się
    wczesnym popołudniem (tj. limit się zwiększył), ale w historii operacji
    spłaty jeszcze nie widzę.

    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 4. Data: 2010-01-05 07:57:53
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ToRo999"
    k.googlegroups.com

    > Niestety nie wiem jak jest z blokadami ponieważ nie aktywowali mi
    > jeszcze karty.

    Dzwoniłeś do nich w tej sprawie? Często pomaga.

> [...]
    > liczb i znakow alfabetu, a dlaczego moje nowe haslo moze skladac sie
    > tylko z liczb?! - czy to nie jakas glupota?

    Odpowiedź jest prosta - jakiś ignorant. Niecały miesiąc temu zmieniałem
    numer telefonu i hasło, które dostałem przy składaniu pierwszego wniosku o
    lokatę zostało zmienione z kombinacji cyfr i liter na same litery... :(